بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: رنجبر کلهرودی - ۱۳٩۱/۱٠/۳

 تقدیر دادگستری از بیمه دانا

 یک‌میلیارد تومان خسارت شخص ثالث،

 چهارمیلیارد خسارت در مجموع

 فلاح.jpg
 

عضو هیات‌مدیره و معاون فنی بیمه دانا مهم‌ترین دلیل تقدیر دادگستری هرمزگان از این شرکت را پرداخت یک‌میلیارد تومان دیه در رشته شخص ثالث اعلام کرد.
   به گزارش خبرنگار بیمه‌آنلاین، مهدی فلاح عضو هیات‌مدیره و معاون فنی بیمه دانا، با اشاره به تقدیر رییس دادگستری هرمزگان از شعبه بیمه دانا در این استان که با عنوان شعبه خلیج فارس فعالیت می‌کند، گفت: از آن‌جا که میزان زندانی‌های دیه در هرمزگان زیاد است، بیمه دانا در این استان در هشت ماه گذشته برای 287 پرونده بدنی حدود یک میلیارد تومان خسارت دیه در بیمه شخص ثالث پرداخته کرده است.

  فلاح افزود: شعبه خلیج فارس بیمه دانا در حوزه‌های متعددی فعال است؛ از جمله در بیمه مسئولیت مدنی متصدیان حمل‌ونقل کالا و در بخش مهندسی.

 

  وی یادآور شد: برای نمونه، می‌توان به پروژه‌های هندیجان، فاز 14 سکوهای نفتی و نیز پروژه‌های متعدد دیگر در حوزه آب‌وفاضلاب هرمزگان اشاره کرد.

 

  عضو هیات‌مدیره بیمه دانا خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، در سال‌جاری در همین استان بیش از چهارمیلیارد تومان خسارت در انواع رشته‌های بیمه‌ای پرداخت شده است.

 

 فلاح درباره دیگر فعالیت‌های این شرکت بیمه‌ای و همچنین در چرایی افزایش میزان پرتفوی آن اظهار داشت: با توجه به سهم قابل توجه بیمه‌های درمان در سبد پرتفوی این شرکت که در سال‌جاری کنترل  شده و صرفا 30درصد رشد داشته است، و به‌رغم رشد 90درصدی بیمه‌های اموال و مسئولیت،‌ میزان رشد کلی پرتفوی شرکت طی دوره هشت‌ماهه نخستین سال‌جاری، بالغ بر 40درصد بوده است.

 

  فلاح با اشاره به رشد 30درصدی بیمه دانا در بیمه‌های زندگی و عمر، اضافه کرد: علت اصلی کاهش میزان خسارت پرداختی این شرکت در سال‌جاری  نسبت به سال گذشته، کاهش سهم بیمه درمان از کل پرتفوی و پرداخت خسارات معوق قرارداد بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان کل کشور در سال گذشته بوده است.

 

  عضو هیات‌مدیره بیمه دانا خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در یک سال گذشته، صنعت بیمه با افزایش چشمگیر و بی‌سابقه مبلغ دیه مواجه شد که تبعات آن، به‌دلیل پرداخت خسارت‌های مرتبط، به‌صورت یوم‌الادا، علاوه بر شرکت‌های بیمه، گریبانگیر رانندگان مقصر در حوادث رانندگی خواهد شد.

 

  وی ادامه داد: بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع،  امید است در تصمیم‌گیری‌های آتی، این تبعات نیز مد نظر قرار گیرد.

 

  معاون فنی بیمه دانا ارایه خدمات مناسب به مشتریان را بهترین شیوه فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه ارزیابی کرد و گفت:‌ اگر حق بیمه‌های دریافتی متناسب با ریسک نباشد، شرکت‌های بیمه در پرداخت خسارت و سرویس‌دهی دچار اشکال و ضعف خواهند  شد؛ بنابراین تلاش بیمه دانا در ارزیابی صحیح ریسک‌های بیمه‌ای به‌دور از فضای رقابت غیرحرفه‌ای و در نتیجه، ایفای به‌موقع و صحیح تعهدات خود است.

 

  فلاح یادآور شد: متاسفانه امروز مباحث رقابتی باعث بروز ناهماهنگی‌هایی در بازار بیمه شده است که این امر خود تعهدات  شرکت‌های بیمه‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


تقدیر نامه دادگستری استان هرمزگان از بیمه دانا

به گزارش فرازنیوز(faraznews.com)، آقای علی علیا در تقدیرنامه ای خطاب به آقای دکتر کاردگر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه این شرکت بیمه ای اولین دارنده گواهینامه بین المللی 2000-9001 ISO در صنعت بیمه کشور است و با بیش از 1550 شعبه،نمایندگی،کارگزار و دفتر فرعی در عرصه صنعت بیمه پیشتاز و ممتاز است،اظهارداشت:مدیریت شرکت بیمه دانا در استان با تعامل و همکاری با ستاد دیه استان در جهت بروز رسانیدن دیه مصدومین حادثه و جلوگیری از به زندان رفتن مقصرین حادثه سهم به سزایی دارد،لذا به پاس این تلاش خداپسندانه و انسان دوستانه،از اقدامات ارزنده جنابعالی،اعضای محترم هیأت مدیره و مدیریت بیمه دانا در استان هرمزگان صمیمانه قدردانی کرده و توفیقات روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسألت می نماییم.

نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :