بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/٢۳

دومین 

سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر برگزار شد

 

 

دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر با حضور مدیرعامل ، مدیران ، کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه دانا در هتل بزرگ فردوسی برگزار شد .

 

 

 

دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر با حضور مدیرعامل ، مدیران ، کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه دانا در هتل بزرگ فردوسی برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا  ، در این سمینار که روز 21 آبان به همت مدیریت بیمه های عمر و پس انداز برگزار شد ، آخرین دستاوردها ، تکنیک های فروش و بازاریابی خدمات بیمه ای ، فنون مذاکره در بیمه های عمر ، مشتری یابی و آخرین تحولات در حوزه بیمه های عمر مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

در این سمینار ابتدا آقای عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و پس انداز ضمن تشکر از  مدیر عامل و هیات مدیره ومدیریت های پشتیبان در برگزاری این  سمینار ، رویکرد این مدیریت را استفاده از تجربیات و دانش فنی همکاران ذکر کرد و تأمین منفعت اجتماعی ، توسعه عدالت اجتماعی ، ثبات بازار بیمه  و افزایش ثروت های اجتماعی را از جمله مزایای بیمه های عمر بر شمرد. درادامه آقای دکتر ابراهیم کاردگر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به تأثیر بیمه های زندگی بر رشد اقتصادی کشورها ، بر لزوم گسترش بیمه های زندگی در کشور با توجه به ظرفیت های موجود تأکید کرد .

 

وی افزود : بیمه های زندگی در رشد شاخص مالی صنعت بسیار موثر بوده و از دیدگاه نهادی ، از طریق افزایش مشارکت بیمه گذاران و بیمه گران در بازار مبادله ای ناشی از رشد بهره مشترک تبلور خواهد یافت .

 

آقای دکتر کاردگر با اشاره به اینکه این رشته بیمه ای با هدایت سرمایه های کوچک خانوارها به سمت ایجاد ظرفیت های اقتصادی و رفع دغدغه های نهاد خانواده حرکت می کند ، اظهار داشت : سرانه بیمه عمر در کشور ما سالانه 6 دلار است ، در حالی که این رقم درکشورهای پیشرفته 364 دلار است .

 

در این سمینار آقای دکترپرویز درگی مدرس دانشگاه و محقق و نویسنده کتب بازاریابی , درخصوص فروش و بازاریابی خدمات بیمه ای ، آقای مهندس احمدی درباره فنون مذاکره در بیمه های عمر ، آقای  مهدی سروی نماینده مشهد درخصوص گفته ها و ناگفته های فروش بیمه های عمر ، آقای  رضا قزوینه نماینده کرمانشاه درباره مشتری یابی بیمه های عمر و خانم محمدیان رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا درخصوص اقدامات انجام شده انجمن  ،بیان مشکلات صنفی نمایندگان و داشتن هدف برای موفقیت در کارها سخنرانی کردند.

 

آقای ثنایی سرپرست مدیریت دفتر تحقیقات و مطالعات بیمه ای نیز در این همایش با اشاره به استراتژی چابک سازی سازمانی ، هدف و رویکرد جدید این دفتر را نهادینه کردن محوریت دانایی و دانش و نفوذ آن به بدنه شرکت ذکر کرد و افزود : در بازار رقابتی امروز هدف ما افزایش سهم بازار و همدلی سازمان و شبکه فروش برای حضور قدرتمند در صنعت بیمه است .

 

  

  

نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :