بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: رنجبر کلهرودی - ۱۳٩۱/٢/٢٥
بیمه های زندگی و درمان کارکرد خوبی در جامعه داشته اند   
 

 

 

 

 

بینا- مدیرعامل بیمه دانا از ایجاد سامانه ای برای پیگیری شکایت های بیمه شدگان این شرکت به صورت اینترنتی خبر داد و افزود: جلب رضایت بیمه شدگان هدف همه شرکت های بیمه است و بیمه دانا با راه اندازی این سامانه سعی دارد که با بهره وری زمان برای مشتریان خود، شکایات آنان را بررسی کند.
به گزارش بینا، ابراهیم کاردگر، با بیان این مطلب گفت: در سال های اخیر بیمه های عمر و زندگی به مردم معرفی شده و علیرغم اطلاع رسانی ضعیف شرکت های بیمه ای، استقبال مناسبی از سوی مردم صورت گرفته است.
وی افزود: اطلاع رسانی که در این مدت در مورد بیمه عمر و زندگی انجام شده، توانسته است برخی از اقشار جامعه را به سوی خود جلب کند ولی با توجه به ظرفیت های موجود می توان با برنامه ریزی بهتر به نتایج خوبی دست یافت.
وی که به تازگی به عنوان مدیرعامل بیمه دانا انتخاب شده است، در ادامه افزود: بیمه های زندگی و درمان کارکرد خوبی در جامعه داشته اند و با ترکیب این دو نوع بیمه نامه، فرصت خوبی برای رشد صنعت بیمه و همچنین فراهم کردن آرامش و آسایش مردم خواهد بود.

 
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :