بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: رنجبر کلهرودی - ۱۳٩٠/٤/۱٢

 

در سمینار بازاریابی بیمه دانا ارائه شد :

آموزش فروش بیمه های عمر به نمایندگان صنعت بیمه

 

 hviggyccfwtu2rh532cr.gif

sbuf5tc9w72uen1rn10.png

اhttp://up6.iranblog.com/images/81_.png

ولین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر بیمه دانا با همکاری انجمن صنفی نمایندگان این شرکت در تهران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا در این سمینار که در هتل فردوسی و با حضور جمع کثیری از نمایندگان ، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت بیمه برگزار شد ، انواع روشهای فروش بیمه های عمر و بازاریابی نوین ، چگونگی فروش بیمه عمر و دلایل آن ، مهارت های فروش بیمه عمر و مدل های ارتباطی و آخرین روش های علمی و بازاریابی نوین این رشته بیمه ای توسط دکتر روستا و آقای ربیعی از مدرسان صنعت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت . در این نشست آقای هادی عضو هیأت مدیره بیمه دانا با اشاره به سهم شرکت از بازار در رشته بیمه عمر و ضرورت استفاده از فرصتهای موجود در بازار خواستار استفاده از روشهای نوین بازاریابی در این رشته بیمه ای شد و اظهار داشت : امیدواریم با تجدید نظر در روشهای اجرایی و راه اندازی وب سایتهای تخصصی در زمینه بیمه های عمر ، ضمن تبادل تجربیات ، جایگاه شایسته ای را در صنعت بیمه بدست آوریم.

دکتر عطری معاون اشخاص شرکت بیمه دانا نیز با اشاره به رشد پرتفوی بیمه دانا در رشته بیمه های عمر خواهان رفع محدودیت ها در روش های فروش و تسهیلات اعطایی به نمایندگان شد و از اقدامات و برنامه های جدید آموزشی و حمایتی برای رشد و توسعه این حوزه خبر داد .

براساس این گزارش در این سمینار همچنین آقای رنجبر معاون بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا درخصوص مزیت های بیمه ارمغان زندگی و پرداخت سود مشارکت به بیمه گذاران سخن گفت و خانم افسانه محمدیان رئیس انجمن صنفی نمایندگان این شرکت با اشاره به مزایای گوناگون بیمه های عمر خواستار اقدامات لازم برای آشنایی بیشتر مردم با این رشته بیمه ای شد و گفت : با فروش بیمه های عمر ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش خواهد یافت .

 

 http://www.dana-insurance.com/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=0&Site=DanaPortal&Lang=fa-IR&ItemID=102&mid=12266&wVersion=Staging

تاریخ خبر: چهارشنبه 8 تیر 1390 - 26رجب 1432 -29ژوئن 2011 - شماره 25067

سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر

 


سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر با حضور اساتید بازاریابی و فروشندگان حرفه‌ای توسط شرکت‌ بیمه دانا و با هدف گسترش هر چه بیشتر بیمه‌های عمر و پس ‌انداز در جامعه برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دانا در این سمینار که با حضور بیش از 400 نفر از مدیران صنعت بیمه، کارشناسان و فروشندگان بیمه‌های عمر از سراسر کشور برگزار ‌شد. راهکارهای فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز در راستای اجرای طرح‌های تحول اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران و با رویکرد گسترش عدالت و رفاه اجتماعی، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همچنین آخرین شیوه‌های فروش بیمه‌ای عمر به صورت علمی ارائه شد.

بیمه‌های عمر و پس‌انداز یکی از عوامل اساسی در توسعه اقتصادی و اجتماعی در کشور است که گسترش هرچه بیشتر آن موجب کاهش فقر، آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ایجاد تلاطم در خانواده به ویژه در هنگام بروز مشکلات مختلف می‌شود.

http://www.ettelaat.com/new/index.asp?fname=2011\06\06-29\14-31-27.htm&storytitle=سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر

 

 

آموزش فروش بیمه های عمر به نمایندگان صنعت بیمه
اولین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر بیمه دانا با همکاری انجمن صنفی نمایندگان این شرکت در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا در این سمینار که در هتل فردوسی و با حضور جمع کثیری از نمایندگان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت بیمه برگزار شد، انواع روشهای فروش بیمه های عمر و بازاریابی نوین، چگونگی فروش بیمه عمر و دلایل آن، مهارت های فروش بیمه عمر و مدل های ارتباطی و آخرین روش های علمی و بازاریابی نوین این رشته بیمه ای توسط دکتر روستا و آقای ربیعی از مدرسان صنعت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست هادی عضو هیأت مدیره بیمه دانا با اشاره به سهم شرکت از بازار در رشته بیمه عمر و ضرورت استفاده از فرصتهای موجود در بازار خواستار استفاده از روشهای نوین بازاریابی در این رشته بیمه ای شد و اظهار داشت: امیدواریم با تجدید نظر در روشهای اجرایی و راه اندازی وب سایتهای تخصصی در زمینه بیمه های عمر، ضمن تبادل تجربیات، جایگاه شایسته ای را در صنعت بیمه بدست آوریم.
http://www.ebtekarnews.com/Ebtekar/Article.aspx?AID=18351

 

آموزش فروش بیمه های عمر به بیمه گران |
یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 08:49

بینا- نخستین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر بیمه دانا با همکاری انجمن صنفی نمایندگان این شرکت در تهران برگزار شد .
به گزارش بینا، در این سمینار که در هتل فردوسی و با حضور جمع کثیری از نمایندگان ، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت بیمه برگزار شد ، انواع روشهای فروش بیمه های عمر و بازاریابی نوین ، چگونگی فروش بیمه عمر و دلایل آن ، مهارت های فروش بیمه عمر و مدل های ارتباطی و آخرین روش های علمی و بازاریابی نوین این رشته بیمه ای توسط دکتر روستا و ربیعی از مدرسان صنعت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در این نشست هادی عضو هیأت مدیره بیمه دانا با اشاره به سهم شرکت از بازار در رشته بیمه عمر و ضرورت استفاده از فرصتهای موجود در بازار خواستار استفاده از روشهای نوین بازاریابی در این رشته بیمه ای شد و اظهار داشت : امیدواریم با تجدید نظر در روشهای اجرایی و راه اندازی وب سایتهای تخصصی در زمینه بیمه های عمر ، ضمن تبادل تجربیات ، جایگاه شایسته ای را در صنعت بیمه بدست آوریم.
دکتر عطری معاون اشخاص شرکت بیمه دانا نیز با اشاره به رشد پرتفوی بیمه دانا در رشته بیمه های عمر خواهان رفع محدودیت ها در روش های فروش و تسهیلات اعطایی به نمایندگان شد و از اقدامات و برنامه های جدید آموزشی و حمایتی برای رشد و توسعه این حوزه خبر داد .
براساس این گزارش در این سمینار همچنین رنجبر معاون بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا درخصوص مزیت های بیمه ارمغان زندگی و پرداخت سود مشارکت به بیمه گذاران سخن گفت و افسانه محمدیان رئیس انجمن صنفی نمایندگان این شرکت با اشاره به مزایای گوناگون بیمه های عمر خواستار اقدامات لازم برای آشنایی بیشتر مردم با این رشته بیمه ای شد و گفت : با فروش بیمه های عمر ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش خواهد یافت .

http://www.bina.ir/news/index.php?option=com_content&view=article&id=4364:1390-04-12-05-38-55&catid=83:1389-10-11-06-23-17&Itemid=122

 
آموزش فروش بیمه های عمر به نمایندگان صنعت بیمه
 
 
بیمه آنلاین - اولین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر بیمه دانا با همکاری انجمن صنفی نمایندگان این شرکت در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این سمینار که در هتل فردوسی و با حضور جمع کثیری از نمایندگان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت بیمه برگزار شد، انواع روشهای فروش بیمه های عمر و بازاریابی نوین، چگونگی فروش بیمه عمر و دلایل آن، مهارت های فروش بیمه عمر و مدل های ارتباطی و آخرین روش های علمی و بازاریابی نوین این رشته بیمه ای توسط دکتر روستا و آقای ربیعی از مدرسان صنعت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست هادی عضو هیأت مدیره بیمه دانا با اشاره به سهم شرکت از بازار در رشته بیمه عمر و ضرورت استفاده از فرصتهای موجود در بازار خواستار استفاده از روشهای نوین بازاریابی در این رشته بیمه ای شد و اظهار داشت: امیدواریم با تجدید نظر در روشهای اجرایی و راه اندازی وب سایتهای تخصصی در زمینه بیمه های عمر، ضمن تبادل تجربیات، جایگاه شایسته ای را در صنعت بیمه بدست آوریم.

  ۱۲ تیر ۱۳۹۰ ۰۸:۴۰

http://www.bimehonline.net/newsdetail-1696-fa.html

برای فروش بیمه های عمر:
بیمه دانا سمینار آموزشی برگزار کرد
 
اخبار پولی مالی- اولین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر بیمه دانا با همکاری انجمن صنفی نمایندگان این شرکت در تهران برگزار شد .

به گزارش اخبار پولی مالی، در سمینار بازاریابی بیمه دانا که در هتل فردوسی و با حضور جمع کثیری از نمایندگان ، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت بیمه برگزار شد ، انواع روشهای فروش بیمه های عمر و بازاریابی نوین ، چگونگی فروش بیمه عمر و دلایل آن ، مهارت های فروش بیمه عمر و مدل های ارتباطی و آخرین روش های علمی و بازاریابی نوین این رشته بیمه ای توسط روستا و ربیعی از مدرسان صنعت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در ادامه این نشست هادی عضو هیأت مدیره بیمه دانا با اشاره به سهم شرکت از بازار در رشته بیمه عمر و ضرورت استفاده از فرصتهای موجود در بازار خواستار استفاده از روشهای نوین بازاریابی در این رشته بیمه ای شد و اظهار داشت : امیدواریم با تجدید نظر در روشهای اجرایی و راه اندازی وب سایتهای تخصصی در زمینه بیمه های عمر ، ضمن تبادل تجربیات ، جایگاه شایسته ای را در صنعت بیمه بدست آوریم.

عطری معاون اشخاص شرکت بیمه دانا نیز با اشاره به رشد پرتفوی بیمه دانا در رشته بیمه های عمر خواهان رفع محدودیت ها در روش های فروش و تسهیلات اعطایی به نمایندگان شد و از اقدامات و برنامه های جدید آموزشی و حمایتی برای رشد و توسعه این حوزه خبر داد .

براساس این گزارش در این سمینار همچنین رنجبر معاون بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا درخصوص مزیت های بیمه ارمغان زندگی و پرداخت سود مشارکت به بیمه گذاران سخن گفت و افسانه محمدیان رئیس انجمن صنفی نمایندگان این شرکت با اشاره به مزایای گوناگون بیمه های عمر خواستار اقدامات لازم برای آشنایی بیشتر مردم با این رشته بیمه ای شد و گفت : با فروش بیمه های عمر ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش خواهد یافت .

 
منبع : سرویس بیمه

http://polimali.com/html/fa/news/frontend/view/news_id/4067/ 

نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :