بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/٢٦

 خانواده.jpg

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/٢۳

ارسال پیامک

 به بیمه گذاران بیمه های زندگی

   بمنظور اطلاع رسانی سریع به بیمه گذاران محترم  بیمه های عمر و پس انداز  بیمه دانا که اقساط خود را  پرداخته اند  ؛ سامانه ارسال پیامک  بیمه های زندگی از هفته جاری فعال گردیده است  و اطلاعات پرداخت حق بیمه به بیمه گذاران محترم اعلام می گردد.

سایر اطلاعات مربوط به  سامانه مذکور از طریق شعب به اطلاع نمایندگان و بیمه گذاران محترم خواهد رسید. 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/٢٠

 

برگزاری دوره های بازآموزی

 در استانهای خوزستان و مازندران

 

   ‌دوره های بازآموزی بیمه های عمر و پس انداز  در استانهای  خوزستان و مازندران جهت نمایندگان جدید و قدیم  شعب اهواز و آبادان و نیز شعب نوشهر و تنکابن بصورت جداگانه در شهرهای اهواز و  نوشهر برگزار گردید.

   در دوره های آموزشی مذکور علاوه بر ارائه آموزش های فنی و تخصصی  بمنظور ارتقاء‌ دانش و تجربیات نمایندگان شعب ذیربط  ، ‌طرحهای جدید شرکت در حوزه بیمه های عمر و پس انداز و حوادث انفرادی بویژه طرح بیمه ارمغان زندگی خانواده معرفی و آخرین تحولات صورت گرفته  در این باره نیز  تشریح گردید.

           

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/۱٦

آیا علت عدم خرید بیمه نامه های زندگی

 ،‌ پایین بودن درآمد سرانه کشور است ؟‌

 

    برخی از نمایندگان و فروشندگان ، دلیل عدم فروش بیمه های زندگی را مناسب نبودن درآمد خانوارها در کشور و عدم توان اقتصادی آنها اعلام می کنند .آیا این دیدگاه درست است ؟

 جناب آقای دکتر غدیر مهدوی رئیس پژوهشکده بیمه در این باره می گوید:

    " ممکن است علت پایین بودن تقاضای بیمه در کشور در مقایسه باسایر کشورها، پایین بودن سطح درآمد سرانه کشور تلقی گردد؛ زیرا درآمد ،‌ از عومل مهم تاثیرگذار برتقاضا و استفاده از خدمات بیمه ای است اما  با بررسی آمار و ارقام مشاهده می شود که جایگاه صنعت بیمه کشور در جهان تفاوت فاحشی با جایگاه اقتصادی کشور در جهان دارد؛‌ زیرا از جهت درآمد سرانه و جایگاه اقتصادی ،‌ ایران حدوداً‌ رتبه سی ام را در جهان دارد ،‌در حالی که در صنعت بیمه جایگاه بهتری از رتبه هشتادم جهان را ندارد،‌ پایین تر بودن رتبه صنعت بیمه نسبت به وضعیت کلی اقتصاد در مقایسه بادیگر کشورهای جهان ، ‌موید این امر است که صنعت بیمه از جهت کمیت تقاضا در وضعیت بدی قراردارد ودر مقایسه با بخش های دیگر اقتصاد عقت مانده تر است این امر از بررسی ضریب نفوذ بیمه به خوبی مشهود است در حالی که ضریب  نفوذ بیمه در کشور 2/1% است این ضریب در جهان 1/7% است . "

 

منبع : مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی بیمه و توسعه ، پژوهشکده بیمه 1390 ، ص بیست و دو.

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/۱۳
تسهیلات بیمه دانا برای روز بیمه
 

تسهیلات بیمه دانا برای روز بیمه

 
 

بینا:شرکت بیمه دانا بمناسبت روز 13آذر ، روز بیمه و سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه دانا تسهیلات وی‍ژه ای را بمدت 7 روز به هموطنان عزیز عرضه می نماید.

  عباس رنجبر کلهرودی ، مدیر بیمه های عمرو پس انداز شرکت بیمه دانا با اعلام خبر فوق الذکر افزود: بمنظور بزرگداشت روز بیمه و گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه دانا و همچنین فراهم ساختن شرایط عرضه هرچه بیشتر بیمه های خرد در جامعه ، از روز 13 آذر لغایت 20 آذر ماه جاری ، بمدت یک هفته ، تسهیلات وی‍ژه ای را به هموطنانی که در ایام مذکور بیمه نامه های عمرو پس انداز ، حوادث انفرادی و مسافرت خارج از کشور از بیمه دانا خریداری کنند ، ارائه می نماید. مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا اضافه نمود شعب و نمایندگی های شرکت بیمه دانا آماده ارائه خدمات ویژه به مناسبت ایام مذکور خواهندبود. 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/۱٢

 

presentation1.jpg

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/۱٢

 

به بیمه‌های زندگی بسیار کم توجه شده است

دکتر بیژن صادق که در آستانه سالروز تاسیس بیمه دانا و روز بیمه از خبرگزاری ایسنا بازدید کرد، با بیان این‌که ضریب نفوذ بیمه در کشور ما مطلوب نیست، گفت : مجموع پرتفوی صنعت بیمه نشان‌دهنده‌ی آن است که به بیمه‌های زندگی بسیار کم توجه شده است لذا جای بسیار زیادی برای کار وجود دارد .

وی افزود: با فرهنگ‌سازی و توسعه زمینه‌های مناسب و همچنین ایجاد انگیزه در مردم می‌توان بیمه‌های زندگی و اشخاص را گسترش داد تا نهایتا موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور شود .

مدیرعامل بیمه دانا خاطر نشان کرد که ضریب نفوذ بیمه در کشور ما حتی در مقایسه با کشورهای همسایه نیز مناسب نیست، بنابراین باید با توجه بیشتر به حوزه‌های مغفول در صنعت بیمه به ویژه بیمه‌های زندگی کاری کنیم تا از پتانسیل‌های موجود در این حوزه و همچنین فضای بالقوه‌ موجود، استفاده بهینه شود . .

وی خاطرنشان کرد: بیمه دانا برای توسعه و رونق بیمه‌های زندگی، آموزش‌های مداوم و گسترده‌ای برای نمایندگان و شبکه فروش دارد و در جهت رسیدن به اهداف خود با بهره‌گیری از نیروهای انسانی که نزدیک به سه دهه تجربه کار در صنعت بیمه دارند مسیر تحقق توسعه بیمه‌های زندگی را برای خود همواره می‌بیند .

صادق با بیان اینکه شرکت بیمه متبوعش به دلیل فعالیت گسترده در حوزه بیمه‌های اشخاص و درمان در بین مردم کشور وجهه خوبی دارد و برند بیمه دانا با اقبال روبروست، افزود: ان‌شاءالله با گسترش بیمه‌های درمان که آرامش خاطر زیادی در بین مردم ایجاد می‌کند این حوزه را رونق بیشتری خواهیم بخشید همچنین در کنار آن، در سایر بیمه‌ها همچون عمر و سرمایه‌گذاری فعالیت بیشتری می‌کنیم تا پرتفوی این رشته‌ها نیز توسعه یابد. بیمه درمان تکمیلی درمان جزو ‌پر‌رونق‌ترین رشته بیمه در شرکت بیمه داناست و حدود 40 درصد حق بیمه‌ها را تشکیل می‌دهد . .

مدیرعامل بیمه دانا درباره برنامه‌های آینده این شرکت برای توسعه پرتفو نیز گفت : معمولا از نظر جذب پرتفو در مقام دوم یا سوم شرکت‌های خصوصی قرار داریم اما می‌خواهیم ترکیب پرتفوی بیمه‌نامه‌ها را بهبود بخشیم که در این راستا اصلاح زیرساخت‌های فنی، نرم‌افزاری و مالی در دستور کار است و تغییرات جدید در این بسترهای تازه اعمال خواهند شد

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/٧

برگزاری همایش تخصصی بیمه های عمر و پس انداز

 

همایش تخصصی بیمه های عمر و پس انداز با حضور نمایندگان فعال در رشته بیمه های عمر و پس انداز استان تهران برگزار شد.

image002.jpg

 بمنظور آشنایی نمایندگان  شرکت بیمه دانا با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه بیمه های عمر و پس انداز ، همایش مذکور درتاریخ 6/9/92 و با حضور نمایندگان استان تهران و رئیس و اعضای انجمن صنفی نمایندگان شرکت بیمه دانا و تعدادی از مسئولین درامورنمایندگان و بیمه های عمر و پس انداز  در سالن کوثر ساختمان مرکزی  برگزار گردید .

    دراین همایش ، تحولات صورت گرفته در شش ماهه اول سال جاری در بیمه های عمر و پس انداز ، از جمله :‌ ارائه بیمه نامه ارمغان زندگی خانواده ،‌پرداخت سود  مشارکت در منافع بیمه گذاران بیمه های زندگی سنوات قبل ؛ ‌تغییرات اعمال شده در محدودیت سنی بیمه ارمغان زندگی و دستور العمل های ابلاغ شده  ‌مورد بحث و بررسی قرارگرفت و همچنین بیمه نامه های جدید بیمه دانا در رشته بیمه های حوادث انفرادی و مسافرین به خارج ازکشور  و بیمه نامه مسافرین داخل کشور (DANAID) تشریح شد و همچنین به سوالات نمایندگان شرکت درباره  نحوه محاسبه کارمزد  بر اساس آیین نامه های جدید بیمه های زندگی و مشکلات نرم افزاری نیز پاسخ  داده شد.

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/٩/٧

برگزاری کارگاه آموزشی

 بازاریابی بیمه های زندگی

 در شعبه کرمانشاه

 

     کارگاه آموزشی فنون بازاریابی و فروش بیمه های عمر و پس انداز در شعبه کرمانشاه برگزار شد در این کارگاه آموزشی که بیش از 20 نفر از نمایندگان شعبه مذکور در آن شرکت داشتند ،  آقای رضا  قزوینه ، ‌نماینده برتر شعبه کرمانشاه در بیمه های عمر و پس انداز ،  ضمن ارائه تجربیات خود ؛ آخرین شیوه ها و فنون بازاریابی بیمه های عمر و پس انداز را  جهت شرکت کنندگان در این دوره تشریح نمودند.

         

 

نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :