بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/۱٢/٢٥

 

اجرای  طرح بیست تا بیست 

طرح بیمه ای "  بیست تا بیست" شرکت بیمه دانا برای سال دومین سال و در ایام سال نو در سراسر کشور اجرا می شود .

   دکتر مجتبی عطری ، عضوهیئت مدیره شرکت بیمه دانا ،  ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت  : شرکت بیمه دانا بمنظور حمایت از مردم عزیز و همراهی با آنان در مقابله با ریسک های احتمالی  بدلیل مسافرت های نوروزی درماه های  اسفند92 و فروردین 1393 و با عنایت به استقبال گسترده از طرح بیست تا بیست این شرکت  ، برای دومین سال متوالی  طرح مذکوررا اجراء نموده است. بموجب این طرح  ،  انواع بیمه نامه های حوادث و مسافرت خارج از کشور  شرکت بیمه دانا  با تسهیلات ویژه ای از تاریخ 20/12/1392 لغایت 20/1/1393 از طرف شعب و نمایندگان شرکت در سراسر کشور ارائه می شود.

      عضو هئیت مدیره شرکت بیمه دانا افزود:  شرکت بیمه دانا با برخورداری از سابقه درخشان در عرضه خدمات بیمه ای در رشته های  بیمه درمان ، زندگی و حوادث در کشور، با ارائه  طرح های جدید در حوزه بیمه های زندگی از جمله" بیمه ارمغان زندگی" و "بیمه ارمغان خانواده"و  " بیمه پرداخت سنوات خدمت کارکنان " گام های بلندی را در توسعه بیمه های زندگی برداشته است و امید واریم بتوانیم با حمایت مسئولین و مشارکت مردم عزیز کشور  ، شعار این شرکت"  هر ایرانی یک بیمه نامه زندگی " را در آینده نزدیک تحقق بخشیم.

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/۱٢/٢٢

اجرای طرح بیست تا بیست

بخشنامه شماره 257 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

بمنظور ارائه خدمات بیمه ای با شرایط ویژه به هموطنان عزیز در ایام سال نو و بهره گیری شبکه فروش از فرصت ایجاد شده همزمان  با ازدیاد مسافرت ها در تعطیلات نوروزی ، بیمه های حوادث انفرادی و مسافرت خارج از کشور از روز 20 اسفندماه 1392 تا روز 20 فروردین ماه1393  با شرایط ویژه بفروش می رسد.

نمایندگان محترم می توانند جزییات  بخشنامه مذکور را از شعبه ذیربط خود دریافت نمایند.

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/۱٢/۱٩

آرامش خاطر هموطنان عزیز با بیمه حوادث نوروزی

هموطنان عزیز می توانند تنها با پرداخت مبلغ ۵۰،۰۰۰ ریال بسته حوادث نوروزی بیمه دانارا خریداری کنند و از پوشش های بیمه ای مزبور بمدت یک ماه برخوردارگردند.

صنعت بیمه- شرکت بیمه دانا بمنظور ایجاد آرامش خاطر هموطنان عزیز در هنگام مسافرت ها ی نوروزی و از 25 اسفند ماه جاری بیمه حوادث نوروزی را عرضه می کند.
  

 

به گزارش اکو ویژن، عباس رنجبر کلهرودی ، مدیر بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا با اعلام خبر فوق افزود : شرکت بیمه دانا بعنوان اولین شرکت تخصصی در بیمه های اشخاص در کشور با ارائه انواع بیمه های زندگی و حوادث ، از نهاد خانواده و اعضای آن در مقابل ریسک های مختلف حمایت کرده است و بهمین منظور و بمناسبت فرا رسیدن سال نو و ایام تعطیلات پیش رو ، بیمه حوادث نوروزی را جهت فراهم ساختن آسودگی خاطر آحاد مردم در ایام مذکور ارائه می نماید که هریک از هموطنان عزیز می توانند تنها با پرداخت مبلغ 50،000 ریال بسته حوادث نوروزی بیمه دانارا خریداری کنند و از پوشش های بیمه ای مزبور بمدت یک ماه برخوردارگردند.


مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا یاد آور شد ؛ متاسفانه حوادث زیادی بویژه حوادث رانندگی زندگی و آرامش ما را تهدید می کند و موجب ایجاد لطمات جبران ناپذیری می گردد.تعداد حوادث رانندگی ،مصدومان و مجروحان و ازدست رفتگان ناشی از حوادث رانندگی در کشور فراتر از استانداردهای بین المللی و یک فاجعه ملی است .

بدیهی است با عرضه بیمه از طرف شرکت های بیمه و خرید آن توسط مردم ، نمی شود از بروز حادثه جلوگیری کرد ؛ اما با استفاده از پوشش های بیمه ای قطعا می توانیم از پیامد های اقتصادی ناشی از حوادث تا حدود زیادی بکاهیم.


رنجبرکلهرودی افزود با توجه به مزایای بسیار زیاد بیمه های حوادث پیشنهاد می گردد کلیه هموطنان عزیز این بیمه نامه را در هر سال برای کلیه اعضای خانواده خریداری نمایند و بیمه حوادث نوروزی نیز این فرصت را فراهم ساخته است تا کسانی که بیمه نامه سالانه ندارند لااقل در ایام تعطیلات و مسافرت های نوروزی با آرامش بیشتری مسافرت کنند


 نامبرده در پایان گفت: بیمه نامه حوادث نوروزی علاوه بر شعب و نمایندگی شرکت بیمه دانا در سراسر کشور از طریق برخی از موسسات بویژه مجریان طرح های اسکان نوروزی ، هتل ها و... که پذیرای مسافران نوروزی هستند نیز قابل دریافت می باشد.

http://www.bima.ir/view-30101-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87%20%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87%20%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%AB%20%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C.html

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/۱٢/۱۸

مطالعه بازاریابی رابطه‌مند

و تاثیر آن بر رضایت مشتری

ویسنده: Sheng Chung Lo
مترجمان: نونا مومنی و سیامک میراحمدی
منبع: Journal of Social Sciences


حفظ خریدار موجود از طریق تقویت روابط و حفظ وفاداری آنها، اساس و پایه بازاریابی رابطه‌مند است.

همچنین در این نوع بازاریابی ممکن است ضروری باشد خریدار را به‌عنوان مشتری (دائم) درنظرگرفت و به او خدمت رسانی کرد. در برخی موارد نیز، ممکن است تغییرات در مشتریان مختلف را پیگیری و به آن توجه کرد و اعتماد آنان را به‌دست آورد. به‌عنوان گامی میانی نیز فرآیند بازاریابی باید به دنبال مشتری جدید باشد و با ارائه خدمات حمایتی حتی در ساعاتی که سازمان تعطیل است، احترام بیشتر مشتری را به سازمان جلب کند.
 قدردانی و سپاسگزاری عامل مهمی است که کیفیت روابط را بهبود می‌بخشد و از طرف دیگر نتایج مثبتی را برای فروشنده به همراه خواهد داشت؛ اگر مشتریان راضی نگه داشته شوند، هرگز سازمان را ترک نخواهند کرد. این مهم ایجاب می‌کند تا نظارت بر برخی عوامل همچون موجود بودن لوازم، رضایت مشتری، اعتماد و کیفیت خدمات
ارائه شده مورد توجه جدی قرار گیرد. مشتریان نسبت به روابط بسیار حساس هستند. مطالعه‌ای دقیق بر تجربیات گذشته، انتظارات و تمایلات، ایده‌ای خوب از رفتار آتی مشتری را نشان می‌دهد. در این حالت، بازاریابی رابطه‌مند به راحتی اطلاعاتی جمع‌آوری می‌کند که براساس آن شرکت می‌تواند مشتریان وفادارتر خود را شناسایی کند و آنها را حفظ کند. در واقع، بازاریابی رابطه‌مند تاکتیکی است که این مهم را محقق می‌کند و اعتماد و رضایت مشتریان را جذب می‌کند و متعاقب آن سودآوری شرکت را افزایش می‌دهد. 
آنچه بازاریابی رابطه‌مند در شرکت محقق می‌کند:
• بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت مشتریان تاثیر می‌گذارد: بازاریابی رابطه‌مند درواقع کار ایجاد روابط در هر سطح و هر نقطه از روابط سازمان با مشتریان است. این امر منافع چندگانه‌ای برای سازمان و برای مشتریان دارد؛ بازاریابی رابطه‌مند بر شناسایی عواملی متمرکز است که بر روابط مشتری با سازمان تاثیر می‌گذارد و موجب حفظ مشتری می‌شود. در حوزه بازارهای بورس، مشتری به توجه بیشتری نیاز دارد. درواقع، رضایت مشتری نقش مهمی در ریسک‌پذیری بازگشت سهام شرکت دارد. مطالعات نشان می‌دهد در بازار بورس رضایت مشتری تاثیر بسزایی بر سودآوری شرکت‌ها دارد. براین اساس، پیش از سرمایه‌گذاری، ارزیابی عملکرد شرکت از جمله عامل مهم رضایت مشتری بسیار اهمیت دارد. 
• بازاریابی رابطه‌مند قدرت و توانایی کسب‌وکار بر تاثیرگذاری و کنترل رفتار مشتری به حساب می‌آید: بهره‌گیری از تجارب گذشته و گزارش‌های متنوع و تحلیل کسب‌و‌کار، ایده‌ای متناسب از رفتار مشتری و تمایلات مشتری را مشخص می‌کند. این کار بر عهده بازاریابی رابطه‌مند است. این امر برای شرکت بسیار مهم است؛ زیرا شرکت به دنبال افزایش فروش است. با بهره‌گیری از بازاریابی رابطه‌مند شرکت به دنبال افزایش فروش و همچنین، رضایت مشتری است و این کار از طریق ایجاد رابطه روحی و روانی مشتری با محصولات شرکت برقرار می‌شود. این مهم نیز بر عهده بازاریابی رابطه‌مند است و براین اساس با بهره‌گیری از بازاریابی رابطه مند، هدف شرکت تولید محصولاتی است که علائق و ترجیحات مشتریان را برآورده کند. 
• بازاریابی رابطه‌مند تعهد نسبت به مشتری را به‌وجود می‌آورد: با بهره‌گیری از بازاریابی رابطه‌مند شرکت سعی می‌کند نسبت به مشتریان متعهد باشد و در مقابل نیز رضایت و قدردانی مشتری و ارزشمندشمردن شرکت از دیدگاه مشتری رشد و تعالی می‌یابد. شرکتی از بازاریابی رابطه‌مند بهره می‌گیرد و مشتریانی وفادار به محصولات خود دارد که رابطه‌ای پیوسته با شرکت دارند. ضمنا خدمات فروش ابزاری مهم در این راستا است.
• بازاریابی رابطه‌مند موجب ارتباطات موفق با مشتریان می‌شود: ارتباطات موفق نقش بسیار مهمی در حفظ مشتریان قدیمی دارد. با ارتباطات اثربخش رسمی و غیررسمی، شرکت سعی می‌کند ترجیحات مشتریان را بیابد و همچنین تلاش می‌کند انتقادات و شکایات مشتریان را دریابد.
• بازاریابی رابطه‌مند وظیفه تعهدات کار اجرایی شرکت را بر عهده دارد: خدمات به مشتری ابزاری اثربخش برای حفظ مشتری است. فروشنده به دنبال اطلاعات در مورد خریداران موردنظر است. سپس تمام سعی شرکت بر این مهم خواهد بود تا نیازهای خریدار را برآورده سازد. براین اساس، محصول و خدمات بر اساس رضایت مشتری خواهد بود.
• بازاریابی رابطه‌مند موجب قدردانی و سپاسگزاری مشتری می‌شود: مفهوم اجتماعی قدردانی و سپاسگزاری به این معنا است که مشتری احترام بیشتری به شرکت می‌گذارد و به محصولات شرکت وفادارتر است. با بهره‌گیری از بازاریابی رابطه‌مند شرکت خدمات فروش و خدمات بعد از ساعت‌های اداری شرکت را را مدنظر قرار می‌دهد. این عملکرد شرکت و فروشنده به حفظ مشتری و وفاداری او کمک بسیاری می‌کند.
نکته مهم در حفظ وفاداری مشتریان، هزینه‌های جابه‌جایی (مشتری) است؛ با عملکرد ضعیف شرکت، همانند محصول و خدمات ضعیف، مشتری تولیدکننده نیاز خود را تغییر می‌دهد. درحالی‌که (محصول) و خدمات خوب و متناسب با نیاز مشتری باعث می‌شود مشتری وفادار باشد و همچنین مشتریان جدید نیز جذب شوند.
http://www.donya-e-eqtesad.com/news/790309/
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/۱٢/۱٧

 

 بیمه حوادث نوروزی

 بخشنامه 254 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

  

       بخشنامه شماره  254 مدیریت بیمه های عمر و پس

انداز در باره  اجرای طرح بیمه حوادث نوروزی به شعب

بیمه دانا  سراسر کشور ابلاغ گردید.

    نمایندگان محترم می توانند جزییات  بخشنامه مذکور را

از شعبه ذیربط خود دریافت نمایند.

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/۱٢/۱٥

استفاده از تحلیل شخصیت DISC برای بازاریابی و فروش

نویسنده: Tara Jacobsen
مترجم: خدایار عبداللهی*

 
یکی از قوی‌ترین ابزارهای بازاریابی و فروش، استفاده از ارزیابی رفتاری دیسک (DISK) است. دانستن نوع شخصیت خود و مشتریان باعث می‌شود از کارکردن با آنها لذت بیشتری ببریم. دیسک چیست؟ ارزیابی دیسک یک ابزار ارزیابی رفتاری است که بر مبنای نظریه روانشناسی ویلیام مارستون بنا شده است. نظریه مارستون بر چهار نوع ویژگی شخصیتی مختلف متمرکز است:

سلطه‌گری (Dominance): چگونگی رفتار با قدرت و مشکل، میزان علاقه‌مندی به‌قدرت خود و احاطه به موقعیت. ویژگی افرادی که سلطه‌گری بالا دارند: نتیجه‌گرا، زود قضاوت کردن، عجله داشتن در تصمیم‌گیری و انجام کارها، از کوره دررفتن، خود محور و قاطع. 
تاثیرگذاری (Inducement): چگونگی رفتار با مردمویژگی افرادی که تاثیرگذاری بالا دارند: عاشق ارتباط برقرار کردن هستند. آنها افرادی اجتماعی، خوش‌بین و دارای نگاه مثبت‌، معاشرتی‌، مشتاق، متقاعدکننده، خونگرم،  اعتمادکننده، محبوب‌، شاد و سرزنده‌‌، دوست داشتنی‌ و بخشنده  هستند.
تغییرپذیری (Submission): چگونگی رفتار شما با تغییرویژگی افرادی که تغییرپذیری بالا دارند: صبور هستند و خوب گوش می‌دهند. آنها افرادی آرام‌، همکاری‌کننده‌، یکنواخت‌، راحت‌، تودار‌، سنجیده‌، خونگرم و خوش برخورد‌ و علاقه‌مند به گروه و کمک به دیگران هستند.
قانون‌پذیری (Compliance): سنجش رفتار شما نسبت به قوانین و سازگاری پیدا کردن با رویه‌ها ویژگی افرادی که قانون‌پذیری بالا دارند: کمال‌گرا‌، دقیق‌، حقیقت‌جو‌، نظام‌مند‌، آداب‌دان‌، دارای استانداردهای بالا‌، تحلیل‌گر‌، محافظه‌کار، حسابگر،  پایدار، قابل اطمینان، محتاط، تمیز، منظم، دقیق، بانزاکت و سیاستمدار هستند.
ارزیابی شخصیتی بازاریابی و فروش DISC برای افرادی که سلطه‌گری بالا دارند
 بنابراین اگر شما در حال فروش محصول خود به یک ‌سلطه‌گر هستید، بهتر است سریع به اصل مطلب بپردازید. از سرفصل‌هایی استفاده کنید که محتوای کاتالوگ شما را برای مشتریان‌ سلطه‌گر روشن‌تر و خواندن را آسان‌تر می‌کند. در فروش تلفنی در مورد‌ سلطه‌گرها با این جملات شروع نکنید: «چه کار می‌کنید و یا چگونه روزتان را می‌گذرانید؟» رضایت و مطلوبیت برای ‌سلطه‌گرها واژه‌ای گم شده است. در فروش تلفنی گفتن این جمله که «من می‌خواهم با شما کار کنم» خیلی بهتر از صحبت‌های مختلف دیگر است. در مورد این افراد سریع و به موقع باشید.
اگر در حال ارسال یک پیام بازاریابی به افراد سلطه‌گر هستید، از متن‌های با حروف درشت استفاده کنید.‌ سلطه‌گرها سریع تصمیم به خرید می‌گیرند. آنها به ندرت در مورد خرید محصولی،  روزها و هفته‌ها ‌می‌اندیشند.
ارزیابی شخصیتی بازاریابی و فروش DISC برای افرادی که تاثیرگذاری بالا دارند
افراد تاثیرگذار مانند افراد سلطه‌گر تمایل به خواندن بیش از حد کاتالوگ‌ها ندارند. اگر شما چهار صفحه طرح بازاریابی دارید، آنها نمی‌خواهند به احساسات شما صدمه بزنند و قول می‌دهند که به آن نگاهی بیندازند، اما احتمالا شخص دیگری را پیدا ‌می‌کنند که کار با او آسان‌تر است. شما می‌توانید با یک فرد تاثیرگذار تماس بگیرید و در مورد روز کاری او صحبت کنید. آنها این برخورد را دوست دارند و ‌می‌خواهند در مورد شما اطلاع کسب کنند. اگر شما در حال ارسال یک پیام بازاریابی به افراد تاثیرگذار هستید، مطمئن شوید که بیشتر افراد جمع این ویژگی را دارند. همکاری با یکدیگر‌، داشتن تیم و.... راه‌هایی برای  تماس مجدد با آنها هستند‌. افراد تاثیرگذار ‌نمی‌خواهند برای خودشان کار کنند. آنها نیاز دارند با مردم باشند و کارها را با همدیگر انجام دهند. تصمیم‌گیری خرید افراد تاثیرگذار به شخصی بستگی دارد که آنها در حال کار کردن با او هستند. 
افراد تاثیرگذار تحت تاثیر روش صحبت افراد سلطه‌‌گر که ‌می‌گویند ما از شما پشتیبانی و حمایت ‌می‌کنیم قرار نخواهند گرفت‌. اگرافراد تاثیرگذار‌ شما را دوست بدارند، ‌می‌خواهند تا آخر با شما کار ‌‌کنند. 
ارزیابی شخصیتی بازاریابی و فروش DISC برای افراد تغییرپذیر
اگر می‌خواهید به افراد تغییرپذیر چیزی را بفروشید، نیاز دارید محیطی امن و مطمئن برای آنها فراهم کنید. آنها پیام بازاریابی شما را می‌خوانند و احتمالا درباره محصولات شما سوالات زیادی دارند. وقتی در حال جست‌وجو هستند، با آنها تماس بگیرید و از آنها در مورد چگونه سپری‌کردن روزشان، کسب‌وکار و خانواده‌شان بپرسید. هنگام ارسال پیام بازاریابی مطمئن شوید که اطلاعاتی از قبیل شماره مجوز شرکت‌، استاندارد‌های محصولات و غیره را به آنها می‌دهید. در مورد تعداد سال‌های تاسیس کسب‌وکار و اینکه چگونه می‌خواهید در کنارشان برای مدت طولانی کار کنید، با آنها صحبت کنید. 
افراد تغییرپذیر خیلی کند برای خرید تصمیم‌گیری ‌می‌کنند، اما بعد از اولین خرید مدتی طولانی به شما وفادار می‌مانند. اگر می‌خواهید در روند فروش تغییراتی انجام دهید، فقط مطمئن شوید که به آنها اطلاع داده‌اید و سپس به آنها زمان بدهید تا خود را با شما وفق دهند.
ارزیابی شخصیتی بازاریابی و فروش DISC برای افراد قانون‌پذیر
افراد قانون‌پذیر مانند حسابدارها‌، فقط به جزئیات توجه می‌کنند. آنها ‌می‌خواهند در مورد هر قسمت از فرآیند فروش شما‌، جریان کار و گزارش‌های تحویل کالا بدانند. آنها برای تصمیم‌گیری انعقاد قرارداد فروش به تعداد زیادی جزئیات و تماس تلفنی نیاز دارند. هنگامی که پیام بازاریابی خود را برای آنها می‌فرستید، هیچ قسمتی نباید غیرشفاف باشد‌. آنها همه قسمت‌های پیام را می‌خوانند، نکته‌ها را ‌های‌لایت ‌می‌کنند و نیاز دارند این نکته‌ها قبل از خرید روشن شود‌. افراد قانون‌پذیر ترجیح می‌دهند نمادهای اطمینان و پیشینه هر شرکتی را که با آن کار ‌می‌کنند، بدانند؛ از جمله گواهینامه‌های اخذ شده‌، جوایزی که شرکت گرفته‌، رتبه شرکت و...
تصمیم‌گیری خرید افراد قانون‌پذیر کند است و وقتی می‌خواهند برای اولین بار خرید کنند، یک نمای کلی از محصولات یا خدمات شما را مرور ‌می‌کنند و پس از مرور جزئیات بیشتر، در مورد جنبه‌های مختلف محصولات شما سوال ‌می‌کنند.
Khodayarabdollahi@yahoo.com*
 
http://www.donya-e-eqtesad.com/news/789801/
 
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٢/۱٢/٥

تجلیل رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مدیرعامل بیمه دانا

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از اقدام بیمه دانا در حفاظت از نسل یوزپلنگ آسیایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا خانم  دکتر معصومه ابتکار با اهدای لوح تقدیری به دکتر بیژن صادق مدیرعامل شرکت بیمه دانا،از معرفت و احساس مسوولیت ایشان و سایر همکاران این شرکت نسبت به اهمیت حفاظت از محیط زیست کشور به ویژه گونه ارزشمند و در معرض خطر انقراض یوز پلنگ آسیایی و حافظان آن تجلیل کرد.

متن تقدیر نامه بدین شرح است:

نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :