بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/٢۸

ابلاغ بخشنامه 220 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

افزایش نرخ تعرفه بیمه های

 مسافرتی  شرکت های بیمه

 

آپلود عکس

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/٢٤

 

سخنرانی در:

 دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های

زندگی، بیمه دانا

 

 

تاریخ درج مطلب : ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۱

یکشنبه ۲۱ آبان ماه به دعوت بیمه دانا، در دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی سخنرانی کردم. این سمینار در هتل فردوسی تهران با حضور بیش از ۳۰۰ نفر برگزار شد.

نخست جناب رنجبر، مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه دانا سخنرانی کردند. سپس دکتر کاردگر، مدیرعامل شرکت بیمه دانا، سخنران این سمینار بودند. برپایه آمارها، ۵ میلیون بیمه عمر در ایران فروخته شده، و هنوز ۷۰ میلیون نفر فاقد بیمه عمر هستند. این آمار در قیاس با سایر کشورها، آشکارا نشان می‌دهد که باید اقدامات مؤثری در این باره صورت گیرد.

دکتر کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا، از کشور هند مثال زدند که طی ۱۰ سال اخیر به یازدهمین بازار بزرگ بیمه زندگی در دنیا تبدیل شده و هند طی همین ۱۰ سال، فارغ از سرمایه‌گذاری‌های وسیع دولتی، تأسیس ۲۲ شرکت بیمه‌ای را در کارنامه خود دارد.

عنوان سخنرانی ام “فروش و بازاریابی خدمات بیمه‌ای” است. سخنرانی با یک پرسش اصلی آغاز شد: آیا می‌دانید در سال گذشته میلادی، چه کشوری بالاترین رشد اقتصادی را داشت؟ دلائل رشد آن کشور چه بوده؟

پاسخ این پرسش را از حاضران خواستم. پاسخ غیرمعمول بود. درست در شرایطی که بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا با بحران و تلاطم بازارها رو به رویند، مغولستان با ۱۷ درصد رشد، بالاترین رشد اقتصادی را داشته است.

درباره دلائل این رشد نیز، از مصاحبه رئیس‌جمهور آن کشور استفاده شد که با صراحت به سه عامل اشاره می‌کند:

۱) مردم، ۲)مدیریت، و ۳) سیاست درهای باز

قدرت مردم و نقش اثرگذار مردم در رشد اقتصادی، عامل نخست است. اما درباره مدیریت از سال‌ها پیش گفته‌ام که مدیران، متولیان فرهنگ یک سازمان و کشورند، و کلید بهبود، تغییر تفکر مدیران ارشد است. درباره سیاست درهای باز باید در نگاه درون‌سازمانی گفت که: پشت میز جای کوتاهی است برای دیدن بازار.

درباره “وجه تمایز” سخنانی گفته شد که افراد باید از خود در بیمه دانا، سه پرسش اساسی را بپرسند:

۱) چرا از بیمه دانا بخرند؟

۲) چرا بیمه عمر بخرند؟

۳) چرا از من، بیمه عمر را بخرند؟

گاه شنیده می‌‌شود که تلاطم بازارها سبب شده تا “بیمه عمر” خریدار چندانی نداشته باشد؟

چنین تلقی و ارزیابی، تنها از کاهلان پذیرفته است. پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند که پس از بروز تلاطم بازارها و حتی بحران‌های سخت اقتصادی، همواره دو صنعت رشد می‌کنند. آیا می‌دانید این دو صنعت چیست؟ صنعت لوازم آرایشی در ردیف یک، صنعت بیمه بویژه بیمه عمر، ردیف دوم را به خود اختصاص داده‌اند که از رشد بالایی برخوردارند.

افزون بر این، اگر بتوانیم با جامعه ارتباط خوبی داشته باشیم، انتقال برخی اطلاعات به درون جامعه، می‌تواند میزان استقبال از بیمه عمر را بالا ببرد. برخی پژوهش‌ها نشان داده‌اند که درجه فرهیختگی جامعه با سه عامل مرتبط است.

الف) مصرف فولاد

ب) مصرف مواد شوینده

ج) بیمه عمر

درباره فرمول موفقیت در این کسب و کار نیز صحبت شد.

Passion = اشتیاق. افراد برای کسب و کارها بویژه بیمه‌عمر باید با اشتیاق کار کنند. هرگز از سر دلسوزی نیز افرادی برای این شغل استخدام نکنید. فامیل‌هایتان را وارد کسب و کارها نکنید مگر آنکه شما و آنها بتوانید تفکیک نقش‌ها را به درستی انجام دهید. نیروهایی را استخدام کنید که شوق پیشرفت و تمایل به ثروتمندتر شدن دارند. این افراد قرار است با حفظ اصول و مبانی اخلاق، با قدرت و سرعت فعالیت‌های بیمه عمر را انجام دهند.

Talent= استعداد. انتخاب نیروهایی که دارای استعداد مطلوب این کار هستند، هنر است و مستلزم وقت‌گذاری و انرژی است. هر شخصی که تمایل به فروش دارد، برای فعالیت “بیمه زندگی” قرار ندهید. کسانی را انتخاب کنید که هم به سود مشتری می‌اندیشند، و هم در جهت سود شرکت کوشش می‌کنند.

Action= اقدام. فکر کردن ما را به جایی نخواهد رساند. پس از تهیه ملزومات، اقدام ضروری‌ترین فعالیت است.

تا اینجا یعنی اشتیاق + استعداد + اقدام تنها درباره موفقیت فردی صحبت کرده‌ایم. با عامل دیگری به نام (A یعنی Associate)  همراهان است که شما می‌توانید به موفقیت دست یابید.

در پایان این سمینار، اصلی‌ترین پرسش حاضران نیز “تکنیک خاتمه فروش” بود. درباره تکنیک خاتمه فروش نیز اشاره شد که اگر زودتر از موعد پیشنهاد بدهید، فروش را از دست داده‌اید.

این سخنرانی همانند سخنرانی‌های اخیرم حاوی فیلم‌هایی بود که هم فضای سمینار را برای یادگیری آماده‌تر می‌کرد، هم حضور فیلم‌هایی از سخنرانان و فعالان بیمه عمر دنیا، اشتیاق فعالان بیمه دانا را ترغیب می‌کرد تا توصیه‌هایی را از کارگزاران برجسته بیمه عمر دنیا بیاموزند و به کار بندند.

این فیلم‌ها در غرفه نمایشگاهی سمینار عرضه شده بود و بویژه فیلم “بازاریابی و فروش بیمه عمر” به قیمت ۵ هزار تومان با استقبال بیشتری رو به رو شد؛ چرا که مخاطب اصلی آن فعالان بیمه هستند

سبز باشید

بنقل از سایت  روز نوشته های پرویر درگی

http://www.dargi.ir/?p=8184  

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/٢۳

دومین 

سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر برگزار شد

 

 

دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر با حضور مدیرعامل ، مدیران ، کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه دانا در هتل بزرگ فردوسی برگزار شد .

 

 

 

دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های عمر با حضور مدیرعامل ، مدیران ، کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه دانا در هتل بزرگ فردوسی برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا  ، در این سمینار که روز 21 آبان به همت مدیریت بیمه های عمر و پس انداز برگزار شد ، آخرین دستاوردها ، تکنیک های فروش و بازاریابی خدمات بیمه ای ، فنون مذاکره در بیمه های عمر ، مشتری یابی و آخرین تحولات در حوزه بیمه های عمر مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

در این سمینار ابتدا آقای عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و پس انداز ضمن تشکر از  مدیر عامل و هیات مدیره ومدیریت های پشتیبان در برگزاری این  سمینار ، رویکرد این مدیریت را استفاده از تجربیات و دانش فنی همکاران ذکر کرد و تأمین منفعت اجتماعی ، توسعه عدالت اجتماعی ، ثبات بازار بیمه  و افزایش ثروت های اجتماعی را از جمله مزایای بیمه های عمر بر شمرد. درادامه آقای دکتر ابراهیم کاردگر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به تأثیر بیمه های زندگی بر رشد اقتصادی کشورها ، بر لزوم گسترش بیمه های زندگی در کشور با توجه به ظرفیت های موجود تأکید کرد .

 

وی افزود : بیمه های زندگی در رشد شاخص مالی صنعت بسیار موثر بوده و از دیدگاه نهادی ، از طریق افزایش مشارکت بیمه گذاران و بیمه گران در بازار مبادله ای ناشی از رشد بهره مشترک تبلور خواهد یافت .

 

آقای دکتر کاردگر با اشاره به اینکه این رشته بیمه ای با هدایت سرمایه های کوچک خانوارها به سمت ایجاد ظرفیت های اقتصادی و رفع دغدغه های نهاد خانواده حرکت می کند ، اظهار داشت : سرانه بیمه عمر در کشور ما سالانه 6 دلار است ، در حالی که این رقم درکشورهای پیشرفته 364 دلار است .

 

در این سمینار آقای دکترپرویز درگی مدرس دانشگاه و محقق و نویسنده کتب بازاریابی , درخصوص فروش و بازاریابی خدمات بیمه ای ، آقای مهندس احمدی درباره فنون مذاکره در بیمه های عمر ، آقای  مهدی سروی نماینده مشهد درخصوص گفته ها و ناگفته های فروش بیمه های عمر ، آقای  رضا قزوینه نماینده کرمانشاه درباره مشتری یابی بیمه های عمر و خانم محمدیان رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا درخصوص اقدامات انجام شده انجمن  ،بیان مشکلات صنفی نمایندگان و داشتن هدف برای موفقیت در کارها سخنرانی کردند.

 

آقای ثنایی سرپرست مدیریت دفتر تحقیقات و مطالعات بیمه ای نیز در این همایش با اشاره به استراتژی چابک سازی سازمانی ، هدف و رویکرد جدید این دفتر را نهادینه کردن محوریت دانایی و دانش و نفوذ آن به بدنه شرکت ذکر کرد و افزود : در بازار رقابتی امروز هدف ما افزایش سهم بازار و همدلی سازمان و شبکه فروش برای حضور قدرتمند در صنعت بیمه است .

 

  

  

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/٢۱

بنام خدا

دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های زندگی برگزارشد

خبر های تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/٢۱
مدیر عامل بیمه دانا خبر داد
سرانه 6 دلاری بیمه عمر در ایران/ تأثیر بیمه‌های زندگی بر رشد اقتصادی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به تأثیر بیمه‌های زندگی بر رشد اقتصادی کشور‌ها و سرانه 6 دلاری بیمه عمر در ایران، بر لزوم گسترش بیمه‌های زندگی در کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: سرانه 6 دلاری بیمه عمر در ایران/ تأثیر بیمه‌های زندگی بر رشد اقتصادی

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی به همت شرکت بیمه دانا آغاز شد.

در آغاز این همایش مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به اهمیت بیمه‌های زندگی اظهار داشت: بیمه‌های زندگی بزرگترین بخش صنعت بیمه در دنیا را تشکیل می‌دهند.

ابراهیم کاردگر افزود: این رشته بیمه‌ای با هدایت سرمایه‌های کوچک خانوارها به سمت ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی و از سوی دیگر در راستای رفع دغدغه‌های نهاد خانواده حرکت می‌کنند.

مدیر عامل بیمه دانا تصریح کرد: براساس سالنامه آماری سال 89 صنعت بیمه کشور، سهم بیمه عمر در پرتفوی 7.9 درصد و ضریب نفوذ آن 0.3 در کشور است.

وی ادامه داد: همچنین سرانه بیمه عمر در کشور ما سالانه 6 دلار است در حالی که این رقم در کشورهای پیشرفته 364 دلار است.

کاردگر در خصوص اهمیت توسعه بیمه‌های زندگی، گفت: این بیمه‌ها در رشد شاخص مالی صنعت بسیار مؤثر بوده و همچنین از دیدگاه نهادی، از طریق افزایش مشارکت بیمه‌گذاران و بیمه‌گران در بازار مبادله‌ای ناشی از رشد بهره مشترک تبلور خواهد یافت.

وی با اشاره به دیدگاه مرسوم در بررسی بیمه زندگی، تصریح کرد: این دیدگاه بیمه را تنها از منظر انباشت سرمایه و تجهیز پس‌اندازها و رشد اقتصادی بررسی می‌کند و از این جهت فاقد جامعیت لازم است، زیرا نهادهای تأثیرگذار بر آن را مورد نظر قرار نمی‌دهد.

مدیر عامل بیمه دانا تصریح کرد: مطالعات مختلفی در خصوص تأثیر بیمه‌های زندگی بر رشد اقتصادی مبتنی بر دیدگاه‌های غیرمرسوم صورت گرفته که دربرگیرنده ابعاد نهادی و توسعه‌ای است.

کاردگر با اشاره به رشد بیمه‌های زندگی در کشور هند، گفت: بازار این رشته بیمه‌ای در کشور هند در دهه اخیر رشد چشمگیری داشته به طوری که هند را به یازدهمین بازار بیمه‌‌های زندگی در دنیا تبدیل کرده است.

وی در مورد نهادهای مؤثر بر توسعه بیمه هند، گفت: جمعیت فعال عظیم، رشد اقتصادی بالا، افزایش نرخ پس‌انداز و تنوع بیمه‌های زندگی از مهمترین عوامل مؤثر بر توسعه این رشته بیمه‌ای در کشور هند است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به جمعیت کنونی کشور و بازار بکر در زمینه‌ بیمه‌های عمر، این رشته بیمه‌ای در کشور گسترش یابد.

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/۱٥

بخشنامه 218 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

 

اجرای آیین نامه حدید بیمه های زندگی

 

 

 

 

بخشنامه 218  مورخ 14/8/1391 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز در باره

  اجرای آیین نامه  جدید بیمه های زندگی و اعمال نرخ های سود فنی مصوب

 شورای عالی بیمه  در تاریخ 15/8/1391  به کلیه شعب شرکت ابلاغ گردید.

 

متن و جزییات بخشنامه  مذکور از طریق پرتال شرکت دردسترس همکاران

 محترم می باشد.

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/۱۳

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/٦

بنام خدا

پوستر دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های زندگی

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/۳

بنام خدا

صدور بخشنامه های 216 217

مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

 

بخشنامه 216 و 217 مدیریت بیمه های عمر وپس انداز بترتیب در باره:

 1- نحوه فروش بیمه های مسافرت خارجی

 2- اجرای تفاهم نامه بیمهای عمر شرکت های وزارت نیرو

 به کلیه شعب ابلاغ گردید.

متن و جزییات بخشنامه مذکور از طریق پرتال شرکت  در  دسترس

 همکاران محترم می باشد.

 
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/۸/۳
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :