بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/٧/٢٥
شرکت بیمه دانا از هفته جاری با گسترش ارائه خدمات بیمه ای برون مرزی خود بیمه نامه مسافرتی جدیدی را برای مسافرین عازم خارج از کشور عرضه می می نماید .

پول‌نیوز-شرکت بیمه دانا از هفته جاری با گسترش ارائه خدمات بیمه ای برون مرزی خود بیمه نامه مسافرتی جدیدی را برای مسافرین عازم خارج از کشور عرضه می می نماید .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و پس انداز  بیمه دانا بااعلام این خبر افزود: بمنظور ارائه خدمات بیمه ای مطلوب به مسافرین خارج از کشور ، طی قراردادی که با شرکت رایس شوتز منعقد شده است ، کلیه هموطنان عزیزی که قصد مسافرت به  خارج از کشور را دارند می توانند با خرید این بیمه نامه از طریق شعب و نمایندگان سراسر کشور شرکت بیمه دانا از خدمات بیمه مسافرتی جدید بیمه دانا برخوردار گردند.

مدیر بیمه های عمر و پس انداز  بیمه دانا در ادامه یادآور شد که شرکت بیمه دانا در عرضه انواع بیمه های مورد نیاز مسافرین در کشور پیشگام بوده است و باتعامل با شرکت های فعال بین المللی از جمله آکسا، دکاو ، مفری و رایس شوتز  ، صدها هزار نفر از مسافرین هموطن رادر داخل و خارج از کشور و در اقصی نقاط عالم تحت پوشش های بیمه ای قرارداده است.

وی در ادامه افزود که هدف از ارائه بیمه های مسافرتی ، کمک به مسافرین محترمی است که جهت سیاحت ، زیارت و یا ادامه تحصیل و یا ضرورت های شغلی به خارج از کشور مسافرت می کنند و با خرید این بیمه نامه می توانند از مزایای بیمه ای همچون پرداخت هزینه های کلیه فوریتهای پزشکی و دندانپزشکی ، جراحی ، داروخانه و دعاوی حقوقی و .... تا سقف 000/50 یورو بهره مند گردند.
 
 
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/٧/۱٩

 

بخشنامه 213 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

انعقاد قرارداد بیمه مسافرت خارج از کشور با شرکت رایس شوتز (REISE-SCHUTZ )

 

بخشنامه 213  مورخ 19/7/1391 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز در باره

 بیمه مسافرت خارج از کشور رایس شوتز ( ) و نحوه صدور آن از 23/7/1391

  به کلیه شعب شرکت ابلاغ گردید.

متن و جزییات بخشنامه  مذکور از طریق پرتال شرکت دردسترس همکاران

 محترم می باشد.

 

 

بخشنامه 212 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

 فرم های مورد استفاده در بیمه های عمر و پس انداز و حوادث انفرادی

 

بخشنامه 212  مورخ 12/7/1391 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز در باره

 نحوه درخواست فرم های مورد نیاز انبار شرکت و نمونه فرم ها ی مورد عمل

  به کلیه شعب شرکت ابلاغ گردید.

 

متن و جزییات بخشنامه  مذکور از طریق پرتال شرکت دردسترس همکاران

 محترم می باشد.

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/٧/۱٠
 
Fars News Agency
مدیر عامل بیمه دانا در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
 

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بیمه دانا از توافق با وزارت نیرو برای بیمه‌ تمام عمر و مستمری کارکنان این وزارتخانه خبر داد و گفت: در این طرح با قطع پرداخت حق بیمه، پوشش‌ها ادامه یافته و بیمه شده تا پایان عمر تحت پوشش بیمه‌ زندگی است.

خبرگزاری فارس: توافق با وزارت نیرو برای پوشش بیمه‌ تمام عمر و مستمری کارکنان

ابراهیم کاردگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» در مورد فعالیت‌های جدید این شرکت در بیمه عمر اظهار داشت: کارکنان وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه آن طی تواقفنامه‌ای تحت پوشش بیمه‌های تمام عمر و مستمری بیمه دانا قرار گرفتند .

مدیر عامل شرکت بیمه دانا در مورد مزایای این پوشش بیمه‌ای گفت: قراردادهای جدید وزارت نیرو ، تحولی جدید در عرضه بیمه‌های زندگی سنتی به شمار می رود، زیرا برخلاف بیمه‌های زندگی معمول که با قطع پرداخت حق بیمه پوشش‌های بیمه‌ای قطع می‌شد در این طرح با قطع حق بیمه، پوشش‌ها ادامه خواهد یافت و بیمه شده تا پایان عمر تحت پوشش بیمه‌های زندگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این طرح بیمه‌شدگان می‌توانند از دریافت مستمری مکمل تا زمان مشخص یا مادام‌العمر نیز برخوردار شوند، ابراز امیدواری کرد این بیمه‌نامه تمام عمر و مستمری به مرور در کل کشور گسترش یابد و همه هموطنان با آرامش زندگی کنند.

کاردگر با اشاره به سابقه فعالیت طولانی بیمه دانا در ارائه بیمه‌های اشخاص در صنعت بیمه ادامه  داد: میلیون‌ها بیمه شده از جمله فرهنگیان، بازنشستگان و کارکنان سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی تاکنون از این خدمات بیمه‌ای استفاده کرده‌ا‌‌ند و  این شرکت حائز رتبه برتر در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در نظرسنجی‌ها شده‌است. 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/٧/۸
مدیر بیمه‌های عمر بیمه دانا در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد
 
 

خبرگزاری فارس: دبیر دومین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی با اشاره به برگزاری این سمینار در آبان ماه گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی بازاریابی و فروش نقش موثری در عرضه بیمه‌های زندگی دارد.

عباس رنجبر کلهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» در مورد اهداف برگزاری دومین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی اظهار داشت: بیمه‌های زندگی یکی از با‌ ارزش‌ترین دستاوردهای بشری جهت مقابله با مخاطرات و دشواری‌های زندگی انسان است؛ از این رو ایجاد یک اندوخته مطمئن، تامین آتیه خانواده، هزینه ازدواج ، هزینه تحصیلات عالی، سرمایه خرید مسکن و دریافت مستمری در دوران بازنشستگی و برخورداری از حمایت‌های بیمه‌ای در صورت بروز حادثه، فوت، نقص عضو، ابتلا به امراض خاص از کارکردهای متنوع این نوع بیمه است.

مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا تصریح کرد: توسعه بیمه‌های زندگی در کشور به منزله ارتقاء رفاه اجتماعی ، کاهش فقر و به عبارت دیگر به معنای توسعه عدالت اجتماعی و حمایت از کانون خانواده در مقابل خطرات گوناگون است.

وی افزود: تجربه برگزاری اولین سمینار نشان می‌دهد که ارائه آموزش‌های تخصصی بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی نقش موثری در عرضه بیمه‌های زندگی داشته بنابراین دومین سمینار با هدف گسترش هرچه بیشتر بیمه‌های زندگی، اشاعه  فرهنگ بیمه و ارتقاء دانش دست‌اندرکاران صنعت برگزار خواهدشد.

دبیر دومین سمینار بازاریابی و فروش بیمه های زندگی در مورد موضوعات مورد بحث در سمینار اظهار داشت : در سمینار  امسال علاوه بر مباحث فنی و کاربردی درباره دانش بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی و روانشناسی و مهارت‌های فروش، که توسط استادان برجسته رشته بازاریابی ارائه می شود، تجارب فروش بیمه‌های زندگی توسط متخصصان فروش بیمه‌های زندگی نیز به صورت کارگاه آموزشی برای مدعوین مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهدگرفت.

رنجبر کلهرودی گفت: علاوه بر این طرح‌های جدید بیمه دانا در رشته بیمه های زندگی ، از جمله "بیمه ارمغان زندگی" ، "بیمه سنوات خدمت" و "طرح بیمه تمام عمر و مستمری" معرفی خواهد شد.

مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه دانا در ادامه درباره مدعوین سمینار مذکور نیز اظهار داشت : در دومین سمینار تخصصی  بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی بیش از 400 نفر از نمایندگان شرکت بیمه دانا که در بیمه‌های زندگی در سراسر کشور فعالیت دارند و همچنین کارشناسان و متخصصان بیمه‌های زندگی در شعب بیمه دانا، کارگزاران رسمی بیمه، بازاریابان و فروشندگان حرفه‌ای بیمه‌های زندگی و تعدادی از مدیران و مسئولان صنعت بیمه حضور خواهند داشت .

رنجبر کلهرودی با بیان اینکه این سمینار روز 21 آبان سال جاری  برگزار خواهدشد، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این سمینار گامی موثر در جهت نهادینه کردن بیمه‌های زندگی در کشور باشد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910708000125

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/٧/۳

اشتباه‌های رایج در خدمت به مشتریان

نویسنده: تام ریگر
مترجم: سیمین راد


بخش خدمات مشتریان، بیش از هر بخش دیگری در یک کسب‌و‌کار مفروض، در معرض اولویت‌ها و فشارهای رقابتی گوناگون و فراوان قرار دارد. از یک سو، کنترل هزینه‌ها و قیمت‌ها و از سوی دیگر، خرسندی مشتریان قسمتی از فعالیت‌های بخش خدمات مشتریان است. حتی می‌توان گفت که حفظ خط مشی اقتصادی شرکت در کنار حمایت از مشتریان تعریف دیگری از فعالیت‌های این قسمت به حساب می‌آید.

می‌توان به فهرست وظایف و کارکردهای خدمات مشتریان هر چه بیشتر اضافه کرد. متأسفانه، این بخش از کسب‌و‌کار همواره با دو سویه مغایر سر و کار دارد: از یک سو، خدمت به مشتریان و از سوی دیگر، خدمت به اقتصاد کسب‌و‌کار. این دو سویه گاه می‌توانند به فجایع مختلف ختم شوند و کارمندان این بخش را به دردسرهای زیادی بیندازند. هر فاجعه‌ای در این بخش قربانی می‌گیرد و گاه می‌تواند به اخراج پی در پی کارمندان منجر شود. ما در اینجا پنج اشتباه رایجی را که در این بخش انجام می‌شود، ذکر می‌کنیم تا مدیران بتوانند کنترل و نظارت بهتری بر مسائل و مشکلات این بخش داشته باشند.
اشتباه (1): فهم فرآیند
به عنوان پیامد
فرض کنیم که شما همواره ابتدا عمل مفروض الف را انجام می‌دهید، بعد به سراغ کار مفروض ب می‌روید، سپس به مورد مفروض پ می‌رسید، و دست آخر مشتری خود را خرسند و خوشحال می‌یابید. خب! احتمالا شما می‌توانید به این روش گهگاه برخی از مشتریانتان را خرسند کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که هر فرد رویه خاص خودش را دارد، هر موقعیت متفاوت است و احساسات متقابل نیز بسته به فرد و موقعیت کاملا تغییر می‌کنند.
اغلب پژوهش‌ها نشان می‌دهند که پیوندعاطفی و احساسی بین دو شرکت، یا بین بخشی از کارمندان دو شرکت، کلید روابط دائمی، نیرومند و سودآور است. باید سعی کنید تا هر جنبه از رابطه خود با شرکت مقابل را مشخص کنید و حتی برنامه‌هایی عملی و کاربردی برای فرآیندها و رویکردهایتان داشته باشید. اما به ذهن بسپارید که نمایندگان شرکت باید توانایی وفق‌یافتن با موقعیت‌های ویژه و حاد را داشته باشند.
اشتباه (2): اشباع تعاملات متقابل
ترغیب مشتریان به خرید محصولات بیشتر به هیچ عنوان کار اشتباهی نیست، اگر این عمل شما در خور اقتضائات و شرایط ویژه‌ تعامل با مشتریانتان باشد. وقتی یک مشتری نیاز مشخصی دارد که شرکت شما می‌تواند آن را برآورده سازد، آنگاه مطرح‌کردن دیگر خدمات کسب‌و‌کارتان می‌تواند فرصت برابری برای هر دو شرکت باشد و بخت سودآوری متقابل را به هر دو طرف نوید دهد. اما باید این پیشنهاد را در مکان و زمان مناسبش مطرح کرد. شما نمی‌توانید هرگز تعامل خود با یک شرکت را به زور پیش ببرید، چراکه هیچ کسی به زور از دیگری خرید نمی‌کند. وقتی بیش از اندازه بر تعامل متقابل اصرار می‌ورزید، عملا دارید رابطه‌تان را به بدترین شکل ممکن اشباع می‌کنید. پس باید در بستر و زمینه‌ای شایسته پیشنهادتان را طرح کنید. مثلا این سه نمونه را به عنوان بدترین ایده‌ها برای تعامل متقابل در نظر بگیرید:
الف) پیشنهاد واگذاری حواله به شرط سود یکسان برای دو طرف به کسی که نرخ بهره‌اش به تازگی افزایش یافته است.
ب) صحبت‌کردن درباره معامله‌ای جدید با کسی که به تازگی از دل معامله‌ای شکست‌خورده با شما می‌آید.
پ) تلاش برای توصیف محصول جدید برای کسی که در حال حاضر علاقه‌ای به خرید هیچ گونه محصولی ندارد.
اشتباه (3): بی‌توجه نسبت به تجربه واقعی مشتری
خوشبختانه مردم به قدر کافی باهوش هستند تا راست و دروغ یک اتفاق را تشخیص دهند و نسبت به احساسات واقعی‌شان حساس باشند. مدتی پیش من و پسرم به یک رستوران فست‌فود رفتیم. یک صدای خوشایند زنانه خطاب به مراجعین پیشنهاد می‌داد تا همگان محصولات جدید این رستوران را تجربه کنند. جواب ما به این صدا نه بود. اما پس از آنکه صدای زنانه خاتمه یافت، یک مرد میکروفن را به دست گرفت و خطابه‌ صدای زنانه را ادامه داد. این بار این صدا نظر من و پسرم را بیشتر جلب کرد و ما را نسبت به این پیشنهاد وسوسه کرد. چرا؟ چون صدای زنانه از یک آدم ماشینی بیرون می‌آمد، یعنی صدا به یک انسان واقعی تعلق نداشت، بلکه یک صدای ضبط‌شده بود. به عبارت دیگر، وقتی برای مشتریان خود از صدای ضبط‌شده استفاده می‌کنید، عملا دارید در قبال آنها بی‌توجهی به خرج می‌دهید. پس یادتان نرود که همگان می‌دانند که ماشین‌ها هرگز لبخند نمی‌زنند، بلکه فقط کار می‌کنند، اما آدم‌ها نه تنها لبخند می‌زنند، بلکه می‌توانند احساس آرامش و راحتی را به مشتریان شما هدیه دهند.
اشتباه (4): نادیده‌انگاشتن ضرورت دفاع از برند شرکت
نمایندگان یک شرکت باید به صورتی عمل کنند که طرفداری‌شان از شرکت مزبور را نشان دهند. اما در عین حال آنها نیاز دارند تا در گاهی موارد از واژه «نه» نیز استفاده کنند. بخش حیاتی فعالیت این نمایندگان حل‌کردن مشکلات مشتریان است، اما آنها باید توامان بتوانند از برند شرکت نیز دفاع کنند. این وظیفه واقعا سخت است و لبه برنده‌ای دو طرفه دارد، چراکه شما باید هم بهترین خدمت را به مشتری ارائه دهید و هم خط مشی اقتصادی شرکت را فراموش نکنید. متاسفانه باید اذعان کرد که بخش زیادی از نمایندگان بسیاری از شرکت‌ها همواره در موقعیتی قرار دارند که نه به مشتری خدمت درستی می‌رسانند و نه از برند شرکت حمایت به عمل می‌آورند. دست آخر، باید خوب به ذهن بسپاریم که نمایندگان هر کسب‌و‌کاری باید، فارغ از اینکه به مشتریان‌شان بله یا خیر می‌گویند، ضرورتا با وقار و متانت با مشتریان‌شان برخورد کنند.
اشتباه (5): «باج دادن به ممیزی‌های دولتی»
شرکت‌ها نه از ممیزی‌های دولتی، بلکه از مشتریان‌شان پول درمی‌آورند. گاه وقتی یک مأمور ممیزی به دفتر نمایندگی شرکت وارد می‌شود، ناگهان همه چیز، حتی رفتارها و ژست‌ها، تغییر می‌کنند. خاطرم هست که یک بار در یک کافی شاپ صدای کارمندی را شنیدم که می‌گفت: «می‌خواهی اینجا را بررسی کنی! اما قبلش مطمئن شو که رتبه خوبی به نمایندگی ما می‌دهی، چون در غیر این‌صورت همه ما به دردسر خواهیم افتاد!». از آن زمان به بعد بود که دیگر به آن کافی‌شاپ نرفتم و کلا نظرم نسبت به آنجا عوض شد. زیرا حس کردم برخی از نمایندگان شرکت‌ها در مقابل ماموران ممیزی بندگی به خرج می‌دهند. آنها با این حرف‌ها کیفیت کار خود و شرکت‌شان را در مقابل مشتریان‌شان زیر سوال می‌برند و هر بار تعدادی از مشتریان را از دست می‌دهند.
نتیجه‌گیری: راه اجتناب از این پنج اشتباه رایج این است که نمایندگان و خدمات مشتریان باید تلاش کنند تا به شعور همگان احترام بگذارند، با چشمانی باز به مشتریان، ممیزی‌ها، شرکت‌ها و کارمندان دیگر نگاه کنند و سعی نکنند تا خودشان را بیش از حد مهم، قانونی، یا معتبر جلوه دهند. اگر کارمندانی باهوش، بافرهنگ، و خوش‌رفتار استخدام کرده‌اید، سعی کنید تا محیطی مناسب برای فعالیت آنها فراهم آورید و به آنها اجازه دهید تا خودشان به فضای کارتان رونق بخشند. نگران نباشید، چراکه مشتریان‌تان خودشان به راحتی به کیفیت خوب کار شما پی خواهند برد.

منبع : دنیای اقتصاد

http://www.donya-e-eqtesad.com/Default_view.asp?@=319142

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩۱/٧/۱

بخشنامه 211 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

مدل تلفیقی بیمه عمر زمانی

 و تمام عمر و مستمری

 

 

بخشنامه 211  مورخ 1/7/1391 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز در باره

 نحوه اجرای تفاهم نامه بیمه های تمام عمر و مستمری وزارت نیرو  و نحوه

 دریافت حق بیمه  به کلیه شعب شرکت ابلاغ گردید.

متن و جزییات بخشنامه  مذکور از طریق پرتال شرکت دردسترس همکاران

 محترم می باشد.

نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :