بیمه های عمر و پس انداز
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/٢٩

بنام خدا

برگزاری همایش آموزشی کارشناسان فنی

  در راستای استقرار سیستم یکپارچه صدور بیمه حوادث انفرادی در اقصی نقاط کشور جهت شبکه فروش شرکت بیمه دانا ، همایش آموزشی در روزهای 12 و 13 شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد. در این همایش کارشناسان فنی واحد های صدور بیمه های حوادث انفرادی کلیه شعب سراسر کشور ، با آخرین تغییرات در سیستم های نرم افزار صدور بیمه های حوادث و روشهای انتقال اطلاعات به شبکه فروش آشنا خواهند شد.

 محل برگزاری این همایش در سالن کوثر ساختمان مرکزی شرکت بیمه دانا خواهد بود

 

 
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/٢٧
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/٢٤

بنام خدا

زندگینامه اجمالی مرحوم محمود عادل سبزواری

    پس از سپری شدن دوره کودکی، مادربزرگ مادری محمود که در تهران می زیست، سرپرستی او رابه عهده گرفت و او را به مدرسه فرستاد. محمود که زندگی سختی را پشت سر گذاشته بود، با سختکوشی خود به تحصیل علوم روز پرداخت و در تمام دوران تحصیل، از موفق ترین شاگردان و سرآمد دیگران بود. وی در سال 1310 برای ادامه تحصیل در رشته ریاضی، به دانشسرای مقدماتی تهران رفت. در سال 1313 برخلاف میل خود، رشته تاریخ و جغرافیا را برگزید و سه سال بعد از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. پس از آن به همدان رفت و یک سال به تدریس در آموزش و پرورش پرداخت. سپس به خدمت سربازی فراخوانده شد و یک سال در دانشکده افسری دوره آموزش های نظامی را فراگرفت و یک سال باقیمانده را با درجه ستواندومی آغاز کرد. از خدمات برجسته وی در این دوره، تدریس خواندن و نوشتن به روش ساده به سربازان و آموزش فنون نظامی به آنان بود.  رابطه دوستی او با شفیق که مدیر کل اداره هواپیمای کشوری بود، باعث شد وی را به کارگزینی آن اداره منصوب کند.
عادل سبزواری از سال 1323 تا سال 1326 در آن اداره کار کرد و پس از استعفا از این شغل، به پیشنهاد فردوست به مدت پنج سال در اداره چاپخانه روزنامه کیهان به کارهای فرهنگی پرداخت. در سال 1331 که آقای شفیق شرکت هواپیمایی پارس را تأسیس کرد، از عادل سبزواری دعوت کرد جهت امور حسابداری آن شرکت همکاری کند که این همکاری سه سال ادامه یافت. با تأسیس شرکت بیمه ملی توسط احمد شفیق، محمود عادل برای نخستین بار وارد امور و کارهای بیمه ای شد و از سال 1335 تاکنون بیش از نیم قرن است که بیشترین خدمات استاد عادل در این زمینه بوده و در شش شرکت بیمه، متصدی بیمه عمر بوده است. علاوه بر این در مدارس و دانشگاههای مختلف از جمله دانشگاه علامه طباطبایی و شرکت بیمه اکو به تدریس دروس بیمه ای پرداخته و صدها شاگر و دانشجو را تربیت کرده است که متصدیان و مسئولان فعلی امور بیمه از جمله شاگردان او هستند. تدریس دروس بیمه ای به زبان انگلیسی در بیمه اکو، باعث بروز و ظهور لیاقت وی به درجه استادی شد و شاگردان این استاد فاضل را دکتر صدا میزدند. از جمله بزرگترین خدمات استاد به صنعت بیمه کشور، ارائه نظریه معروف تغییر «بیمه عمر و حساب پس انداز» به «بیمه زندگی و بازنشستگی» است که مورد تأیید مجامع علمی بیمه های اروپا نیز بود.. در سال 1373 شرکت بیمه ایران و در سال 1375 شرکت بیمه دانا و سپس بیمه مرکزی ایران این طرح پیشنهادی را با همکاری استاد عادل به اجرا نهادند.
استاد عادل سبزواری با توجه به این خدمات ارزشمند و تألیفات و ترجمه های متعدد در زمینه بیمه، در سال 1384 به عنوان استاد برجسته «ریاضیات بیمه» شناخته شد. تحقیق و پژوهش و تدوین آثار، تنها دل¬مشغولی فعلی این استاد بزرگ است که اینک در آستانه 93سالگی هنوز دست از آنها نکشیده است. وی که به سه زبان عربی و انگلیسی و فرانسوی تسلط کامل دارد، زبان های عربی، عبری، آلمانی و انگلیسی را بدون استاد و مدرسه فراگرفته است. این امر از او مترجمی لایق و شایسته ساخته است. ترجمه و تألیف آثاری ارزشمند در دو رشته «صنعت بیمه» و «علوم قرآن» از جمله فعالیتهای علمی و ارزنده این استاد است که هر کدام بر تبحر وی در این دو زمینه دلالت دارد. برخی از این آثار عبارتند از:
-
الف) در زمینه بیمه:
-
ترجمه ریاضیات بیمه زندگی، از فرانسوی به فارسی؛
-
ترجمه ریاضیات بیمه زندگی، از انگلیسی به فارسی؛
-
فرهنگ لغات بیمه، فارسی به انگلیسی، به چاپ رسیده است ؛
-
قواعد اکتوئوی، شامل مباحث بنیادی و اساسی در زمینه بیمه، چاپ بیمه ایران؛
-
ترجمه کتاب پس انداز، از نویسنده آمریکایی، از انگلیسی به فارسی، چاپ سازمان تأمین اجتماعی؛
-
محاسبات فنی بیمه عمر (بیمه های زندگی)، چاپ بیمه مرکزی ایران
-
راهی نو برای تعیین حق بیمه، که در این کتاب ارزش های واگذاری انواع بیمه های زندگی و مستمری با استفاده از رایانه آمده است،

 

   مدیریت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا این

ضایعه را به خانواده آن مرحوم ، کارکنان صنعت بیمه

تسلیت می گوید و خدمات 60 ساله ایشان را در صنعت

بیمه و گسترش دانش بیمه در رشته بیمه های عمر

گرامی میدارد .عنوان نام تجاری بیمه عمر و پس

اندازشرکت  بیمه دانا ( زندگی و سرمایه گذاری) که از

سال 1376 با شرایط جدید عرضه می گردد ؛ از

دستاوردهای همکاری ایشان با بیمه دانا  است .

خدایش رحمت کناد

ویادش گرامی باد

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/٢٢

بنام خدا

 

تسلیت

 

   بدینوسیله درگذشت آقای امیرعباس سلح جو از نمایندگان باسابقه و تلاشگر شرکت بیمه دانا  در تهران را به خانواده محترمشان و جامعه  نمایندگان بیمه دانا وکارکنان  صنعت بیمه تسلیت می گوییم . و برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبرو اجر ازدرگاه خداوند متعال مسئلت داریم .

 

مدیریت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا

 
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱٦
امضاء تفاهم نامه همکاری بانک تجارت با بیمه دانا  
یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 12:33

 

بینا- بانک تجارت و بیمه دانا با امضاء یک تفاهم نامه سطح همکاریهای خود را ارتقاء می بخشند.به گزارش بینا، این تفاهم نامه به امضای داوری مدیرعامل این بانک و  هادی اویار حسین مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت بیمه دانا رسیده است.
براساس این تفاهم نامه که به منظور تسهیل واریز حق بیمه توسط مشتریان شرکت بیمه دانا امضاء شده ، امکان پرداخت حق بیمه

مشتریان شرکت بیمه دانا از طریق اینترنت و همچنین از طریق دستگاه های POS و ATM  شعب بانک تجارت در سراسر کشور امکان پذیر شده است .
همچنین بانک تجارت با نصب و راه اندازی دستگاه هایPOS در شعب و نمایندگی های شرکت بیمه دانا در سراسر کشور امکان دسترسی آسان مشتریان آن شرکت را برای پرداخت حق بیمه فراهم کرد .

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱٦

 

" برگزاری نشست تخصصی کارگروه توسعه بیمه های زندگی "

 

 

 

پنجمین نشست کارگروه تخصصی توسعه بیمه های زندگی سندیکای بیمه گران ایران درتاریخ11/5/90 و با حضور مدیران و مسئولین بیمه های عمر و پس انداز شرکت های بیمه دانا، ایران، آسیا، البرز، رازی، کارآفرین ، پارسیان و ملت  و دی در محل سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد . در این نشست ابتدا جناب آقای پاکرو از نمایندگان و پیشکسوتان صنعت بیمه ضمن معرفی خود به تبیین وضعیت موجود صنعت بیمه و مقایسه آن با آمریکا و کانادا و مشکلات جاری صنعت پرداخت و اظهارداشت در دبی بیمه های عمر با صد میلیون دلار به فروش می رسد در حالیکه در ایران حداکثر سرمایه پیش بینی صد میلیون تومان است . شرکت متروپولیتن در آمریکا بین 160 تا 210 درصد کارمزد به نماینده خود پرداخت می کند . این کارمزد به نماینده ای  پرداخت می شود که آموزش های سخت نمایندگی را طی نموده است و توسط انجمن تخصصی مربوطه تایید شده است و اگر فروشنده بیمه ای دروغ بگوید اخراج می شود .پیشنهاد نمودند جهت ساماندهی وضعیت بازاریابی و فروش بیمه های عمر در ایران ، آئین نامه انضباطی تدوین گردد و همچنین سطح سازمانی فروش و بازاریابی در شرکتهای بیمه ارتقا یابد.

در ادامه نشست مذکور ، جناب آقای نصیری دبیر محترم کارگروه تخصصی ، نتیجه بررسی های کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه را درباره نحوه محاسبه کارمزد نماینده و هزینه های اداری در آیین نامه پیشنهادی در جهت رضایت بیشتر بیمه شدگان تشریح نمود و اظهار داشت که وضعییت موجود پرداخت کارمزد با تغییرات اندکی تثبیت و پیشنهاد بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ردشد.

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱٦

 

 

" افزایش سقف اختیارات شعب بیمه دانا "

 

به منظور رعایت اصل مشتری مداری ، تسهیل در امور و تمرکز در اختیارات شعب شرکت بیمه دانا و تسریع در امور ، سقف اختیارات آنان در صدور بیمه های عمر و حوادث انفرادی و پرداخت خسارات ذیربط ، به درخواست مدیریت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا و موافقت معاونت فنی اشخاص شرکت افزایش یافت و جهت اجرا به کلیه شعب ابلاغ گردید .

 
افزایش سقف اختیارات شعب بیمه دانا
 
بیمه آلاین- شرکت بیمه دانا به منظور تسهیل در اموربیمه ای سقف اختیارات شعب خود را برای صدور بیمه نامه عمر افزایش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه و به نقل از بیمه دانا ، شرکت بیمه دانا به منظور رعایت اصل مشتری مداری ، تسهیل در امور و تمرکز در اختیارات شعب خود را تا سطح قابل توجهی افزایش داد.
گفتنی است موضوع  بالابردن سقف اختیارات در صدور بیمه های عمر و حوادث انفرادی و پرداخت خسارات ذیربط ، به درخواست مدیریت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا و موافقت معاونت فنی اشخاص و جهت اجرا به کلیه شعب ابلاغ شد.
شرکت بیمه دانا دررتبه بندی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  در سال 1389 با در اختیار داشتن 9 درصد از بازار صنعت بیمه کسب رتبه سوم را کسب کرد

 
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱٥
5 نکته در رابطه با بازاریابی بیمه  
 

*ژان بقوسیان

اگر شما هم به ارائه خدمات بیمه مشغول هستید با بکارگیری نکات اشاره شده در مقاله زیر می توانید ، فروشتان را افزایش داده و مشتریان بیشتری را بیابید.
1- سیستمی برای یادآوری بیمه های درحال انقضا راه اندازی نمایید.
این موضوع بسیار حیاتی و ضروری است. سریعترین راه برای از دست دادن مشتریان ، آن است که تماس با آنان را فراموش کرده و برای تجدید بیمه تماس نگیرید. راه سنتی تماس با مشتریان ، تماس تلفنی است. اگر به فناوری علاقه مندید ، می توانید از روشهای پیشرفته تر استفاده نمایید. در ایران سیستم ارسال پیامک از طریق وب ، توسط شرکتهای بسیاری راه اندازی شده است. شما می توانید شماره تلفنهای همراه مشتریان را در آرشیو اطلاعات ثبت کرده و شماره ها را در نرم افزار ارسال پیامک وارد نموده و مثلا از یک هفته قبل از انقضای تاریخ بیمه، هر روز یک پیامک برایشان بفرستید. البته بسیاری از سرویسها، امکان ارسال اتوماتیک را دارند. کافی است شماره،  پیام و تاریخهای دلخواه را وارد نمایید و  بقیه کارها را به نرم افزار بسپارید.

2- عکس خود را بر روی تمامی رسانه های بازاریابی قرار دهید.
وقتی مشتری مجبور به انتخاب یک شرکت از بین چندین شرکت بیمه باشد که قیمتهایی نزدیک به هم دارند، آن شرکت را انتخاب خواهد کرد که با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد. مردم همواره ترس از صحبت با یک فرد غریبه و مخصوصا خرید از او دارند. عکس شما بر روی کارت ویزیت و کاغذهای تبلیغاتی و حتی تابلوی شرکت ، تاثیر فراوانی خواهد گذاشت و این ذهنیت را به وجود می آورد که مشتری با یک شخص واقعی در تماس است و نه فقط با یک شرکت.

3- برای حفظ ارتباط برای مشتریان نامه های شخصی بفرستید.
مزیت کار بیمه آن است که اطلاعات زیادی درمورد مشتریان در اختیار دارید. از این اطلاعات بطور مفید برای حفظ رابطه خود با مشتریان استفاده کنید. از هر فرصتی استفاده کرده و نامه هایی برای مشتریان بفرستید که به شرایط خاص آنها بستگی داشته باشد. مثلا اگر مشتری خانه ای جدید خریداری و آنرا بیمه نموده ، پس از چند روز طی نامه ای ، به او تبریک بگویید و در انتهای نامه ، انواع بیمه های دیگر را که شاید مورد توجه قرار گیرند، معرفی نمایید.

4- بودجه مشخصی را به بازاریابی اختصاص دهید.
مشاغل کوچک ، معمولا بودجه ثابتی به بازاریابی اختصاص نمی دهند و این باعث می شود که رشد نکنند و یا رشد بسیار محدودی داشته باشند. بودجه مشخصی را بطور ماهانه به آزمودن روشهای جدید بازاریابی اختصاص دهید و پس از مدتی نتایج آنرا مشاهده خواهید کرد. روشهایی را بیازمایید که همکارانتان از آنها کمتر استفاده می کنند. اگر بازاریابی تلفنی بازده خوبی ندارد، در کنار آن بازاریابی اینترنتی را بیازمایید. بازاریابی از طریق نامه مستقیم نیز باعث می شود به طیف دیگری از مشتریان دسترسی پیدا کنید.

5- کار خرید را برای مشتری آسانتر سازید.
خرید از شرکتهای بسیار موفق جهان بسیار آسان است. اگر روال کمی سخت و ناخوشایند باشد، مشتریان براحتی از شما دور خواهند شد. اگر برای تکمیل مدارک نیاز به کپی مدارک دارید، اینکار را خودتان انجام دهید. اگر حتی پر کردن فرمها برای بعضی از مشتریان ناخوشایند است، اینکار را به آنها واگذار نکنید. تمام تلاش خود را بکنید که مشتری یک خرید راحت و خوشایند داشته باشد و مطمئن باشید مشتری نه تنها خود بارها نزد شما بر خواهد گشت،بلکه شما را به دیگران نیز معرفی خواهد کرد.

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱٢
 
بیمه عمر و فراسوی روزهای نیامده؛ با بیمه زندگی آینده خانواده خود را بیمه کنیم
 
 
بیمه آنلاین : بی شک رواج و توسعه فرهنگ بیمه به خصوص بیمه عمر، آینده هر انسانی را با امنیت و آرامش روبرو خواهد ساخت و امید به زندگی را در درون او بیمه خواهد کرد. داستان عمر آدمی همواره داستان یک گذار واقعی به سرزمین های ناشناخته و نا معلوم و زمانهایی نیامده است که دائماً بیش از رسیدن زمان موعود صدای گامهایش در درون هر انسانی انعکاس می یابد و هر انسانی را نگران آینده خود و خانواده اش می سازد.

صدای گام روزهایی که دارند جلو می آیند و به او هشدار می دهند که زندگی را سرسری نگیرد و نگوید "این نیز می گذرد " زیرا زندگی هر انسان متعهدی که پایبند  خانواده است نیاز به پشتوانه دارد و ار آنجاییکه هیچ کسی خبر از آینده خویش ندارد بیمه عمر می تواند بهترین توشه روزهای آتی اش باشد.
فرهنگ سازی در توسعه هرچیزی از مقدمات اولیه و بنیادی است، حال آنکه بحث بیمه عمر و رواج  این امر در زندگی روزمره همه شهروندان ایرانی است باید پیش از هر چیزی زمینه های اعتماد و نیازهای ندانسته اش را نسبت به آینده نشانش داد تا خاطرش برای همیشه جمع و نفسش مطمئن باشد.
بدون فرهنگ سازی، القای هر چیزی  به خصوص در جامعه امری تقریباً محال است؛ در جهانی که امروز ما  در آن زندگی می کنیم و هیچ کسی هم از آینده اش خبر ندارد، واقعاً بیمه عمر چه جایگاهی می تواند در آن داشته باشد؟ این سئوالی است که همه آحاد جامعه پاسخش را می دانند اما در برابرش کوتاهی می کنند.
عدم توجه به بیمه عمر نه تنها در آینده گریبانگیر بسیاری از شهروندانی می شود که هیچگاه اهمیت آن را جدی نگرفتند بلکه دردسرهایی را نیز به همراه خواهد داشت که دولت را نیز در گیر آن می سازد و دولت باید برای رفع آن هزینه بیشتری کند.
متولیان امر خصوصاً مراکز و نهادهایی که توسعه فرهنگ بیمه از مهم ترین و اصولی ترین وظایف و اهداف تعریف شده آنهاست باید در این باره هرچه بیشتر کوشا باشند و احساس به نیاز این پشتوانه فردا را در تمامی سطوح جامعه گسترش دهند.
آموزش و پرورش، مراکز دانشگاهی و آموزش عالی، صدا وسیما، رسانه ها و جراید و هر فضا و مکانی که بتواند توجه مردم بیشتری را به سوی خود جلب کند، باید امکانی باشد تا فرهنگ بیمه و توسعه صنعت بیمه به صورت فراگیردر آن گسترش یابد.
به عنوان مثال انتشار داستان های واقعی و عبرت آموز درباره پیش آمدها و اتفاقاتی که برای افراد مختلف افتاده و بیمه عمر بعد از ماجرا گره زندگی بازماندگان آن فرد یا افراد را باز کرده، می تواند درجهت مشارکت مردم وتهیه بیمه بسیار تاثیر گذار باشد.
متولیان امر باید بکوشند تا خرید بیمه زندگی در صدر آمار بیمه قراربگیرد و این امر زمانی اتفاق می افتد که خرید بیمه عمر یا زندگی در کنار دیگر مایحتاج روزمره در سبد خانوار قرابگیرد.

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱٢

 

رشد بیمه های زندگی و حوادث در سال 1389
 

بینا- آمارهای اولیه حکایت از آن دارند که رشد بیمه‌های اختیاری در ایران از رشد بیمه اجباری شخص ثالث پیشی گرفت و سهم رشته‌های غیراجباری از مجموع حق بیمه بازار به 59 درصد رسید.
به گزارش بینا، در حالی که میانگین رشد صنعت بیمه کشور در سال 1389 حدود 28 درصد بوده است، متوسط رشد بیمه‌های اختیاری در این سال بیشتر از بیمه اجباری شخص ثالث بوده است.
بیمه شخص ثالث که طبق قانون داشتن آن برای دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی اجباری است با رشدی حدود 21 درصد در سال 1389 کمتر از میانگین رشد حدود 28 درصدی صنعت بیمه رشد داشته است؛ اما در همین سال، بیمه‌های اختیاری ( شامل مجموع رشته‌های بیمه‌ای به جز بیمه اجباری شخص ثالث) به طور متوسط از رشدی معادل 32 درصد برخوردار شده‌اند و در برخی از رشته‌های بیمه از جمله بیمه درمان،‌ میزان رشد حدود 80 درصد، بیمه‌های زندگی حدود 43 درصد و بیمه حوادث حدود 100 درصد بوده است.
به این ترتیب، در سال 1389 سهم بیمه‌های اختیاری از کل حق بیمه‌های بازار بیمه کشور به 59 درصد رسید که در مقایسه با سهم 57 واحدی سال پیش از آن حدود 2 واحد افزایش یافته که از حد مورد انتظار بیشتر است.

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱۱

بیمه دانا، مطمئن و توانا

  جناب آقای محمد سلیمانی مقدم از بیمه گذاران بیمه مسافرت خارج از کشور شرکت بیمه دانا که در قرعه کشی انجام شده جزو برندگان خوش شانس این شرکت بوده اند ایشان  در شعری زیباو " موشح" از خدمات شرکت بیمه دانا تقدیر نموده اند ، ضمن ارایه شعر مذکور  که از اشعار فنی و ادبی است و با کلمات اول ابیات " بیمه دانا مطمئن و توانا" بدست می اید .از این هموطن خوش ذوق نیز سپاسگزاریم و آرزوی توفیق داریم

مدیر عامل محترم شرکت بیمه دانا جناب آقای اویار حسین

با سلام

    مایه افتخار و سربلندی بنده است که در شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا "توگا" به خدمتی مشغولم که از ثمره کار بنده و همکارانم، خانه های هموطنانم گرم و روشن می شود. و صد البته مایه اطمینان و قوت قلب اینجانب، بهره مندی از خدمات مختلف شرکت بیمه دانا در طول سال های خدمتم بوده است. خدماتی که آسایش خاطر من و همکارانم را تضمین کرده است. بی شک بدون پشتیبانی سازمان هایی چون بیمه دانا،‌ حضور و فعالیت مطمئن در عرصه های تولیدی و عملیاتی، چندان آسان نخواهد بود.

من شاعر نیستم اما تلاش کردم که با زبان قاصر خود،‌ شعری را با عنوان " بیمه دانا،‌ مطمئن و توانا" تقدیم جنابعالی و همه همکاران محترم در اقصی نقاط ایران سرافراز کنم. من محل کار خود را " خانواده بزرگ توگا" می نامم و برای "خانواده بزرگ بیمه دانا" نیز توفیق ارائه خدمات نوین بیشتر و کسب افتخارات بیشتر را آرزو می کنم.

همانگونه که خدمت دوستان عرض کرده بودم، با جایزه "بیمه دانا" با ارزش ترین و ماندگارترین هدیه را برای دختر عزیزتر از جانم در مراسم شروع زندگی جدیدش تهیه خواهم کرد. هدیه ای که بیمه دانا را تا ابد در قلب ما ماندگار خواهدکرد.

با بهترین آرزوها برای بهترین ها

بیمه  "دانا" رفیق راه ماست                در تمام زندگی همراه ماست

یک نظر بر جمع  "دانا" می نگر           تا بگیری از کمک هایش خبر

موجب آرامش خاطر بود                 درتمام عرصه ها حاضر بود

هر که او را مشکلی آید پدید            بیمه  "دانا" دهد طرحی جدید

دوست خواهی، دوست  "دانا" بایدت       "مطمئن"،  "دانا"، " توانا" بایدت

از برای خدمت ایرانیان                   با تلاش و کوششی از روی جان

نغمه یاری ترنم می کند                  راحتی در کار مردم می کند

از مدیران توانمند و صدیق                زین تفکرهای ناب و چون عقیق

می توان احساس امنیت نمود            کارهایی با اهمیت نمود

طعم شیرین حمایت های آن              بیمه عمر و حکایت های آن

می دهد بر ما توان زندگی                مژده بهروزی و  پایندگی

یاور و غمخوار بیماران بود                 قوت قلب بدهکاران بود

نام نیکویی بماند یادگار                     زین همه خدمتگزار  ماندگار

وقت یاری گشت و  "دانا" آمدی           تا گره از کار ما بگشایدی

تا تواند آنچه می دانی کند                خدمت ایران و ایرانی کند

وقتی از خود رو حکایت می کند          شخص ثالث را حمایت می کند

ایده نو، طرح نو، کردار نو                  در پس اندیشه و پندار نو

نیک رفتار است و  نیکو شیوه اش        خدمت ایرانیان اندیشه اش

اینچنین مجموعه شور آفرین              آفرین و آفرین و آفرین

محمد سلیمانی مقدم       21/08/1389

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱٠

باز گشایی نماد بیمه دانا در تابلوی بورس

 

بدنبال برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت بیمه دانا درتاریخ 22 تیر گذشته و تصویب صورتهای مالی شرکت ، نماد بیمه دانا از تاریخ 10/5/90 بازگشایی گردید.

 
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/٩

بخشنامه شماره :  2645     تاریخ : 8/5/90 مدیریت بیمه های عمر و پس انداز

 

لزوم اعلام  کد ملی و کد پستی بیمه گذاران بیمه های عمر و پس انداز

   ضمن ارسال بخشنامه شماره 86253/46949 مورخ 27/4/90 معاون اول محترم رئیس جمهوری , مستدعی است دستور فرمایید در جهت اجرای بخشنامه مذکور و نیز تسهیل در صدور بیمه نامه های عمر و حوادث انفرادی و مسافرین خارج از کشور ومراحل بعدی آن ، کد ملی و کد پستی بیمه گذاران محترم در فرمهای پیشنهاد ذکر و در نرم افزار ثبت و در مواقع لزوم استفاده گردد. 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/٥
برگزاری سمینار خسارت بیمه های عمر
 
 
  
بیما-برگزاری  سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز  ، سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا در روزهای 4 و 5 مرداد ماه جاری در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد.
در این سمینار کارشناسان و متخصصان خسارت بیمه های عمر و پس انداز،ضمن آشنایی با نرم افزار پیشرفته پرداخت خسارت " نیکا" با آخرین راهکارها و شیوه های پرداخت خسارت در رشته های بیمه عمر و پس انداز و حوادث انفرادی آشنا شدند.
   
آشنایی بیمه گران دانا با سیستم" نیکا"  

چهارشنبه 05 مرداد 1390 ساعت 10:39

بینا- برگزاری سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز ، سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا در روزهای 4 و 5 مرداد ماه جاری در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد.
به گزارش بینا،در این سمینار کارشناسان و متخصصان خسارت بیمه های عمر و پس انداز،ضمن آشنایی با نرم افزار پیشرفته پرداخت خسارت " نیکا" با آخرین راهکارها و شیوه های پرداخت خسارت در رشته های بیمه عمر و پس انداز و حوادث انفرادی آشنا شدند.

 

برگزاری سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز

 

سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا در روزهای 4 و 5 مرداد ماه جاری در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد.در این سمینار کارشناسان و متخصصان خسارت بیمه های عمر و پس انداز،ضمن آشنایی با نرم افزار پیشرفته پرداخت خسارت "" نیکا"" با آخرین راهکارها و شیوه های پرداخت خسارت در رشته های بیمه عمر و پس انداز و حوادث  انفرادی آشنا شدند.

 



روابط عمومی بیمه دانا

 

 

 

 

 

سیستم نیکا در بیمه دانا

 

 

 

 

آیین- سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا در روزهای 4 و 5 مرداد ماه جاری در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد. در این سمینار کارشناسان و متخصصان خسارت بیمه های عمر و پس انداز،ضمن آشنایی با نرم افزار پیشرفته پرداخت خسارت " نیکا" با آخرین راهکارها و شیوه های پرداخت خسارت در رشته های بیمه عمر و پس انداز و حوادث انفرادی آشنا شدند.
 

آشنایی بیمه گران دانا با سیستم" نیکا"

سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا در روزهای 4 و 5 مرداد ماه جاری در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک، بیمه و اقتصاد کلان، در این سمینار کارشناسان و متخصصان خسارت بیمه های عمر و پس انداز،ضمن آشنایی با نرم افزار پیشرفته پرداخت خسارت " نیکا" با آخرین راهکارها و شیوه های پرداخت خسارت در رشته های بیمه عمر و پس انداز و حوادث انفرادی آشنا شدند.

 

آشنایی بیمه گران دانا با سیستم" نیکا"

 

ایستانیوز:  سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا در روزهای 4 و 5 مرداد ماه جاری در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ،در این سمینار کارشناسان و متخصصان خسارت بیمه های عمر و پس انداز،ضمن آشنایی با نرم افزار پیشرفته پرداخت خسارت " نیکا" با آخرین راهکارها و شیوه های پرداخت خسارت در رشته های بیمه عمر و پس انداز و حوادث انفرادی آشنا شدند.
 

برگزاری سمینار خسارت بیمه های عمر
بیما- سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا در روزهای 4 و 5 مرداد ماه جاری در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد

در این سمینار کارشناسان و متخصصان خسارت بیمه های عمر و پس انداز،ضمن آشنایی با نرم افزار پیشرفته پرداخت خسارت " نیکا" با آخرین راهکارها و شیوه های پرداخت خسارت در رشته های بیمه عمر و پس انداز و حوادث انفرادی آشنا شدند

 
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/٥

بیمه دانا 9 درصد از بازار را در اختیار دارد

بینا- بیمه دانا در سال گذشته از لحاظ سهم بازار در بین شرکت های بیمه رتبه سوم را کسب کرده است.
به گزارش بینا، در تازه ترین رتبه بندی شرکت های بیمه که از لحاظ سهم هر شرکت از کل بازار بیمه سال 1389 توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است، بیمه دانا با کسب رتبه سوم موفقیتی دیگر بدست آورده است.طبق این رتبه بندی شرکت بیمه دانا در سال 1389 نزدیک به 9 درصد از بازار صنعت بیمه را در اختیار خود داشت که از لحاظ سهم بازار، رتبه سوم را در بین شرکت های بیمه از آن خود کرده است.

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۳
رشد سهم بیمه های زندگی
 
 
  
بیما- سهم بیمه‌های زندگی از بازار بیمه کشور در سال 1389 از حد پیش بینی شده برای این سال فراتر رفت. نسبت حق بیمه‌های دریافتی بابت بیمه‌های زندگی از مجموع حق بیمه‌های دریافتی صنعت بیمه در سال گذشته به 9/7 درصد رسید.
سهم بیمه‌های زندگی در سال 1388 حدود 8/5 درصد و هدف مودر انتظار برای سال بعد 8/6 درصد تعیین شده بود اما استقبال مردم و تقاضا برای انواع بیمه‌های عمر را بیش از پیش بینی‌ها افزایش داد.
 توجه بیشتر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای اطلاع رسانی در خصوص اهمیت استفاده مردم از پوشش بیمه زندگی، افزایش فعالیت شرکت های بیمه در زمینه بیمه‌های زندگی، افزایش رقابت شرکت‌های بیمه برای افزایش سهم خود در رشته بیمه‌های زندگی، همچنین استفاده از بازاریابان و نمایندگی‌های تخصصی برای فروش بیمه عمر از جمله دلایل افزایش تقاضای مردم برای خرید انواع بیمه‌های عمر شرکت‌های بیمه در یکسال گذشته است.
حدود 60 درصد از حق بیمه‌های دریافتی در جهان مربوط به بیمه‌های زندگی است و صنعت بیمه کشور برای رسیدن به رتبه‌ای قابل قبول در سطح جهانی کوشش‌های بازهم بیشتری را طلب می کند.
   
  
نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱

برگزاری سمینار آموزشی

ویژه کارشناسان خسارت بیمه های عمرو پس انداز

 

 

سمینار آموزشی کارشناسان خسارت بیمه های عمر و پس انداز  شرکت بیمه دانا در روزهای 4 و 5 تیر ماه جاری در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار می گردد.در این سمینار کارشناسان و متخصصان خسارت بیمه های عمر و پس انداز ، ضمن آشنایی با نرم افزار پیشرفته پرداخت خسارت "نیکا" با آخرین راهکار ها و شیوه های پرداخت خسارت در رشته های بیمه عمر وپس انداز و حوادث انفرادی آشنا خواهند شد.

     

 

نویسنده: مدیریت بیمه های عمر و پس انداز - ۱۳٩٠/٥/۱
بنام خدا
 
 چرا بیمه عمر لازم بود؟
 
 

شعر زیبای " چرا بیمه عمر لازم بود؟ " سروده جناب آقای جواد واعظی نماینده

شرکت بیمه دانا درتبریزمی باشد . ضمن تشکر برایشان آرزوی سلامت وتوفیق

داریم.

 
 

بود بیمه لطف خداوندگار

بزن تکیه بر بیمه در زندگی

چو جاری شود بیمه در کارها

دهد بیمه را عقل برتر سوار

تو بی بیمه با بیم ره بسپری

بکوشید و با بیمه همره شوید

تو را بیمه یک عمر جاری بود

دوایش نسازی به زاری کشد

هر آنکس زبیمه جدایی کند

نمایندگان بازوی شرکتند

تو با بیمه کردن دل آرام ساز

حمایت کنی دولت بیمه را

به علم و به تدبیر بنیاد کن

ره ابتکارات نو پیش گیر

هم از فن گوی و هم از عشق جوی

توکل کن و باور از دل بجوی

نیاز ، آدمی را پریشان کند

کند ناز سرمایه رفع نیاز

بود همسر مهربان در جهان

کند بیمه ارمغان همسرش

پدر بر پسر مهربانی کند

به تامین فرزند کو شد بسی

کند بیمه عمر فرزند خویش

به این ملت ما که دانا بود

پدر ، مادر و نیز فرزندگان

چرا بیمه عمر لازم بود ؟

گذارنده بیمه عمر باش

سراینده تا شعر بیمه سرود

 

 

به تامین ایام ناپایدار

به سازندگی سوی سرزندگی

زگلزارها دور شد خارها

پیاده بماند در این روزگار

به بیداری و خواب غم بدروی

به آسایشت بیمه داده نوید

خطر زهر پرورده ماری بود

دل روز روشن به تاری کشد

به فرداش شاید گدایی کند

نگهبان پیمانه حرمت اند

دل و فکر مردم دلا رام ساز

سرای سراسر سراسیمه را

زمردان و میدانها یاد کن

زسنت گرایی زمان گشته سیر

هم از زدرد پوی و دل از کین بشوی

نیاید دگر آب رفته به جوی

ولی بیمه عمر درمان کند

دهد بیمه عمر ، عمر دراز

دژ استوار ، آشکار و نهان

زند جاودانی گلی بر سرش

به گل دخترش همزبانی کند

نه در کار دانیش ، پیش و پسی

دوصد بازی روزگارست پیش

بده عمر دانا ، توانا بود

برد پوشش جامع ارمغان

در این کاروان عمر عازم بود !!

تو احیاگر نیمه عمر باش

برآمد به باغات جنت فرود

     

             جواد واعظی

                               « فایض »               23/4/90

نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :